Joo, valot on siistit. Hopeaväri on ehkä hieman liian räikeä mustaan autoon, ainakin tässä tapauksessa. Tumma sävy niin voisi olla ihan siisti satsi. Tuohon vielä lokinsiipiovet.
tommosella korisarjalla (ensimmäinen "extreme") oleva turbo oli ainakin joku aika sit myynnissä mobile.comissa. sisustakin oli laitettu nätisti musta-valkeaan nahkaan. sieltä vaa ostaa, jos silmä tykkää.
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Tommyt: Tuo hopeaväri on tarkoituksella hyvin erottuva. Tarkoitus on tuossa mainostaa korisarjaa, eikä esitellä itse autoa. Samaa kikkaa näkee aina silloin tällöin.
Muuten kyllä vois olla hienokin tuo mobile.de:ssä oleva auto, mutta miksi ihmeessä tuo korisarja on erivärinen... ei käy yhtään!? Erottuu liikaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Molemmat on siistin näköisiä. Itse en voisi autooni ajatella noin pitkälle vietyjä korisarjoja....Kun rupeaa jo ikä olemaan kuoleman ja fossiilin välimaastossa. Niin.. tai jos tuollaiset korisarjat autooni laitetaisiin niin teknikka pitäsi olla myös ulkonäkö vastaavalla tasolla. ... ehkei sittenkään. Pitäisi nähdä "luonnossa" kyseisillä korisarjoilla olevat autot niin sitten pystyisi rakentamaan paremman mielipiteen.
Itse en myös välttämättä laittaisi tuota posterin korisarjaa autoon. Tietenkin jos se asennettaisiin siten että ei olisi mitään saumoja niin ehkä sitten.
Se on jännä kun puskureista on tehty noin kulmmikkaan muitoinen. Vähän kyllä se pyöristystä kaipaisi
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Mielestäni molemmat erittäin hienoja. Nättejä tuplavaloja ei G-Astraan vielä löydy. Xtreme Astrassa olleet valot olivat todella hienot , mutta noi tuplavalot ei sovi tuohon Astraan. Ihme ettei mikään firma ole vielä onnistunut tekemään hienoja tuplavaloja.
Irmscherin korisarja veisi ehkä voiton , mutta kyllä todella tasaista olisi. Luonnossa näkeminen ratkaisisi.
Mielestäni toi saumojen poistaminen puskureista ym. on vähän sama kuin hitsais ovet kiinni koriin.
On 2003-01-22 17:47, Zeni wrote:
Mielestäni molemmat erittäin hienoja. Nättejä tuplavaloja ei G-Astraan vielä löydy. Xtreme Astrassa olleet valot olivat todella hienot , mutta noi tuplavalot ei sovi tuohon Astraan. Ihme ettei mikään firma ole vielä onnistunut tekemään hienoja tuplavaloja.
Irmscherin korisarja veisi ehkä voiton , mutta kyllä todella tasaista olisi. Luonnossa näkeminen ratkaisisi.
Mielestäni toi saumojen poistaminen puskureista ym. on vähän sama kuin hitsais ovet kiinni koriin.
Nämä mielipiteet... noh jääköön sanomatta. Tuplavalot esim. Markuksen coupessa on ehdottomasti tyylikkäät. Tuo saumattomuus on must juttu jos itse laitattaisin korisarjaa, näin siitä tulisi istuvamman näköinen eikä niin legoista tehdyn näköinen JA millään pakkelilla niitä saumoja ei kannata hävittää...