E-P/Pohjanmaan opel harrastajien keskusteluketju

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
A1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja A1 »

Se teippiauto löytyy ainakin tuolta :)
http://dailyowned.blogspot.com/

Suunnilleen sivun puolessa välissä.
2 x kuva ja lehtijuttu
jan_k
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jan_k »

Ei Visiin vaasan meetingissä olu väkeä? kävin astralla ajaas abc:n ringin eikä
näkyny ku yks auto, kävin siinä sitte anoppilas syömäs ja ku tulin takas ei ollu ketään! vai olinko väärässäpaikassa?
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

jan_k kirjoitti:Ei Visiin vaasan meetingissä olu väkeä? kävin astralla ajaas abc:n ringin eikä
näkyny ku yks auto, kävin siinä sitte anoppilas syömäs ja ku tulin takas ei ollu ketään! vai olinko väärässäpaikassa?
joo ei pahemmin ollut autoja, kolme parhaimmillaan. -(z)-
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Minä ja Petsku ainakin passattiin Vaasan miitti tänään täydellisesti. Oltiin Kemoralla 4X4 Opeleiden jäärata päivillä :)

JiiPee
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

ärrrrrr!
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

Mitäs peliä tää tämmönen että eka sovitaan samalle päivälle kuin jääräratapäivät ja sit livahdetaan sinne? Petskukin perkele, et sanonu mitään kun juteltiin :-? Nyt ei mies uskalla avata edes messengeriä :D
BMW M3 E92 Coupé
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

madi kirjoitti:ärrrrrr!
Turhaan sielä muriset syyttömiä me siihen ollaan et jätkä tekee jakolaatikko remppaa edellisenä yönä ja sitte aamulla nukkuu pommii :lol:
Meska kirjoitti:Mitäs peliä tää tämmönen että eka sovitaan samalle päivälle kuin jääräratapäivät ja sit livahdetaan sinne? Petskukin perkele, et sanonu mitään kun juteltiin
Valitettavasti joskus menee hyvätkin tapahtumat päällekkäin. Pienellä varoitusajalla ei voinut enää alkaa Vaasan miittiä siirtämään. Eipä tainnu Petsku tuosta jäärata tapahtumasta edes tietää ennen torstai-iltaa. Säähän olit kaiken lisäksi jossai rusettiluistelemassa :lol: :lol: :lol:

JiiPee
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Nimen omaan niinku JiiPee sano. Olin vielä torstaina reenien jälkeen tulos Vaasan miittiin, mut illalla JiiPeellä vierailun yhteydessä Jartsu ja Jarno sai ylipuhuttua ja oli pakko lähtee KEMORA:lle.

Ja vaikka olisin Meska sulle kertonukki tapahtumasta etukäteen niin et sä sieltä Kurikasta minnekkän olis jokatapakses lähteny.
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

OHO täällähän ollaan aivan v*¤un moisella puolustus kannalla :lol: :lol: Juu rusettiluistelut oli kovat torstaina. En päässy mäkään paikalle ku oli peli että oon vähän jäävi sanomaan yhtään mitään :roll: oli vaan pakko vähän huudattaa :) Toivottavasti sit helmikuussa tulee edes vähän enemmän porukkaa ja jos ei tule niin pitäiskö kokeilla muuttaa niin että joka toinen kuukausi ja vuorotellen vaasa ja seinäjoki... mutta höntyilen nyt tässä vaan, pitää ihmetellä tuota sitten myöhemmin. Kävin tänään vetääs vahan turboon, ai että kun kiilteli. Olispa jo kevät :D
BMW M3 E92 Coupé
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Totaa.. :o Onko tämä miitinpitopäivä muuttunut vai mistä johtui moinen perjantaille vaihto?? Itsehän olin huomenissa lähdössä klo 09:00 junalla Tampereelta Vaasaan juurikin sen takia, että hyppäisin perillä porukkojen Opelixiin ja hurauttaisin ABC:lle!! En usein miiteissä käy ja sittenkun tulisin niin ei ole koko miittiä :(

Tulisko Meska/Petsku/Fotze -akselilta joku tai vaikka kaikki kahveelle ABC:lle klo 13? Meskalla ja Petskulla ainakin taitaa olla mun nro, jos ette tän illan aikana vastaile.. Mutta oon siis 11:30 Vaasassa ja siellä viivytään varmaan klo 14-15..
Kuva
Vectra 2000
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Niin miitit on joka kuun ensimmäinen sunnuntai..... ja tammikuun eka sunnuntai on ollut jo 010106, uudenvuoden aaton jälkeisestä juhlinnasta johtuen miitti siirrettiin perjantaille 060106 joka oli seuraava pyhäpäivä. Muutos tämän Vaasan miitin siirtymisestä kuudennelle päivälle on ollut tälläkin foorumilla paria viikkoa ennen ajankohtaa :o

JiiPee
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

JiiPee kirjoitti:
madi kirjoitti:ärrrrrr!
Turhaan sielä muriset syyttömiä me siihen ollaan et jätkä tekee jakolaatikko remppaa edellisenä yönä ja sitte aamulla nukkuu pommii :lol:

JiiPee
:D :D :D
kyl mua vituttaa ku en heränny aamulla pitää tulla sit ens kerralla joutsaan :P
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Joo kuten JiiPee tos jo kirjoitti, olisi tainnut tuolloin kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina 1.1.06 olla melko hiljaista miitissä, vaikka niinpä oli näköjään nytkin, kun me JiiPeenkin kanssa päädyttiin jättämään kyseinen miitti väliin.

Toivottavasti tämä pieni sekaannus ei vaikuttanu porukkaan mitenkään vaan kokoonnutaan taas isolla porukalla Helmikuun alus Seinäjoella.

Näköjään oon hukannu Patric sun numeros puhelimesta, mut laitetaas tääne ny kuitenki, et itte oon just tollon yheltä pelaamaas lentopalloa isolahden koululla, et en ainakaan kerkeä yheks tuonne, mut tuu säö kattomaan meidän matsia :D
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
J_Lanttola
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J_Lanttola »

Jep, jääratapäivillä oli kyllä hyvä meninki, vaikka vähän myöhässä paikalle saavuttiinkin :)

Ja pääsi itsekin nelikkoa ruoskaamaan, kun toni ei itse oikein ollut ajokunnossa ;) Rata tosin oli hieman möykkynen varsinkin niin matalalle ja jäykälle alustalle... X-ice kitkat tuntui yllättävän hyvin pitävän, paitsi aivan lopussa kun rata oli kiillottunut aivan peilijäälle, mutta eipä siinä olis kovin pitänyt nastakaan..
-J.Lanttola-
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Olisit laittanu viestiä puhelimeen, en nyt sentään ihan jokapäivä ehdi tätäkään foorumia lueskella. Ja toisaalta en olisi ehtinyt koska piti olla kadeemia hitsailemassa tänään :roll: yllätys yllätys Ens kerralla puhelin kouraan. :wink:
BMW M3 E92 Coupé
Vastaa Viestiin