AtB kirjoitti:Kai kaikki muistaa tulla sunnuntaina paikalle?
Voishan sitä yrittää jos ei muuta ilmaannu. Krapulaa ei ainakaan pitäs tipattoman (hah! ) tammikuun takia olla.. Mutta onhan tuo aikakin nyt paljo parempi.
VW Passat 3.2 V6 4x4 -07
Kawasaki Z750 -12
Kawasaki ZX-9R "Fighter" -94
(EXät: Vectra C 2.2 GTS -03, Vectra B 1.6i 16v varmari -97, Astra G 1.6i 16v -00, Ascona C 1.3 -86, Corsa A 1.2S Swing -88, Astra F 1.8i GT -92)
Taitaa jäädä väliin kuitenkin kun pitäisikin mennä tänään vielä Lahden kautta ja sitten Helsinkiin pakkaamaan matkatavarat aamulennolle Ranskaan... mutta terveisiä kuitenkin täältä Hämeenlinnasta kaikille hämeenlinnan ympäristön Opelisteille... täällä on tullut oltua nyt perjantaista asti Calibran kanssa ja mun Vectrahan on täällä nyt muutenkin.
ata kirjoitti:Taitaa jäädä väliin kuitenkin kun pitäisikin mennä tänään vielä Lahden kautta ja sitten Helsinkiin pakkaamaan matkatavarat aamulennolle Ranskaan... mutta terveisiä kuitenkin täältä Hämeenlinnasta kaikille hämeenlinnan ympäristön Opelisteille... täällä on tullut oltua nyt perjantaista asti Calibran kanssa ja mun Vectrahan on täällä nyt muutenkin.
Ei näkyny Callea pyörimässä kylillä eilen
Ite kävin vähän kattelemassa pitkästä aikaa, kun sai työkaverin S40 kieSel tUrbo Volvolla ajella illan
Edit: Oli muuten hyvä auto ajaa se Volvo, yllätyin
joo ihan kiva aika ja paikkahan se on et jatketaan vaan,vaikka itse en pääse vasta kuin taas maaliskuussa mukaan.jousta vielä avoin et jaksaako lähteä ajamaan kun ei kerkiä nukkuun kuin ari tuntii kun tarttis lähtee ajamaan sinne mut yritän kyl lähteä sinne jos vain mahdollista