tuli hankittua opel vikakoodi testeri!!!!

Keskustelua Opeleista
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Enochian kirjoitti:Tuli tilattua itselle tuollainen OBD2-testeri, saa nähdä tekeekö sillä mitään...ainakin voin nollata vikavalon halvemmalla kuin merkkiliike. :)
Tuolta ebaysta ostit? Ei ois pahan hintainen paljon lie toimituskulut.

No kerrohan sitten millainen peli on. Omassa olis hyötyä että saisi tyhjäkäyntiä yms säätää itse kun ei muuten onnistu kuin opel huollossa
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Postikulut 17€, saa nähdä milloin tulee...
fafa65
OCF Member 2017

vikakoodi testeri

Viesti Kirjoittaja fafa65 »

:lol: kyllä...kaikki koodit otetaan talteen :lol: :lol: :lol:
Kaikki tulee kuntoon..viimeistään siinä vaiheessa,kun on tullut maksamaan tarpeeksi...
thomas
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja thomas »

Mulla on kanssa OBDII-lukija ja kyllä sillä ihan kivasti tietoa tulee... imusarjan paine, ennakot, moottoriin virtaava ilman määrä, kaasunasento yms. Hyvin toimii ainakin 05 Astrassa.
ooopel
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ooopel »

miten noissa muutes on näyttääkö se pelkän vikakoodin, vai saako sillä luettuakin boksit ymm.
ooopel
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ooopel »

thomas kirjoitti:Mulla on kanssa OBDII-lukija ja kyllä sillä ihan kivasti tietoa tulee... imusarjan paine, ennakot, moottoriin virtaava ilman määrä, kaasunasento yms. Hyvin toimii ainakin 05 Astrassa.
mitä tollanen maksaa, ja mistä saa tilattua. käykö myös iidempiin
thomas
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja thomas »

ooopel kirjoitti:
thomas kirjoitti:Mulla on kanssa OBDII-lukija ja kyllä sillä ihan kivasti tietoa tulee... imusarjan paine, ennakot, moottoriin virtaava ilman määrä, kaasunasento yms. Hyvin toimii ainakin 05 Astrassa.
mitä tollanen maksaa, ja mistä saa tilattua. käykö myös iidempiin
Kyllähän noita löytyy vaikka kuinkapaljon. Tuossa yksi esimerkki: http://www.ozenelektronik.com/
Google ja "OBD scanner" toimii hyvin.
Hintahaitari on laaja. Edullisesti pääsee, kun ostaa rakennussarjan. Oma viittä eri protokollaa tukeva laite taisi maksaa kaikkineen jotain 120e.
En muista milloin OBDII (EOBD) tuli euroopassa pakolliseksi, mutta ainakin 2003 ja uudemmissa pitäisi toimia.
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

ihan näin mielenkiinnosta kysyin että mistä kannattaisi etsiä tuota -(z)- :n Tech 1/2:sta ja niitä palikoita siihen ? (jos joskus tulevaisuudessa hommaisi sellaisen). jostain konkurssipesästä ? saksasta? maahantuoja ei taida myydä yksityisille.
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
Vastaa Viestiin