ascona b jousiehdotuksia?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
iHenkkaZ
OCF Member 2021

ascona b jousiehdotuksia?

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

näistä on ollu aikasemminki puhetta etujousien puolelta mutta oliskokellään kokemuksia jonku muun merkin jousista asconassa takana?

pitäs jotku aikajäykät ja lyhyet laittaa! eli joku 60-80mm lasku tulee (laitan nyt leimalle lyhennetyt c kadetin jouset)

nyt on asconan omat pätkityt jouset takana jotka ei oo hyvät (menny aivan liian lyhyeksi (eipysy kupeissa vaikka 10cm lyhemmät iskarit ja lötkönpuoleiset)

edessä on vissiin volvon jouset hieman lyhennettynä ihan hyvät tosin haluan jäykemmät ja madallusta lisää

eteen tulee mersun pätkityt (kaverilla sattu olee ylimääräiset takakun sais jotku mitkä ei pohjaa ja olis vielä hyvät ajaa reilulla madalluksella? :D

l
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
JN
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JN »

itse käytän takana juurikin niitä omia, myös aika reilusti lyhennettynä ja ajan myös radallakin. sehän hukkaa vaan kaiken pidon jos sitä kovin jäykistää
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Krynx »

Paljonko noita vakioita takaa kärsii lyhentää että pysyvät kupeissa. Mulla on kierros pois ja jäi ylemmäs kuin keula :( Mutta jäykkyyttä tuli ihan kivasti lisää.
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
iHenkkaZ
OCF Member 2021

mulla on astra f takaiskarit takana 10cm lyhemmät muistaakseni?

mulla on nii lyhyet nuo että... niin kyllähän se pito lähtee mut tykkään ajaa tommosella jäykällä alustalla ja rattaat ottaa kiinni...

oon kokeillu kaikennäkösii jousii mut ei oo hyvii löytyny vectra 2000:ssa olis tarpeeks pitkät kiekan lyhennettynä mut ulkohalkasija on vähän liian iso!

nissanissa oli halkasija hyvä mut jäi kauheen korkeeks vaikka reilusti lyhensi!

aattelin kokeilla honda civicin jousii pikkuveljellä oli hyvii kokemuksii nuista

nettiautos oli jossain välis myynnis ascona jossa oli coswort sierran jouset takana miten on mitat tuossa?
Bmw e61 msport

ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

Makuasioitahan nämä alusta hommat ovat, mutta aikuisten oikeasti asconan takapää toimii parhaiten löysillä takajousilla.
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Ne c-kadettin jouset ei toimi asconassa. Nehän on tarkoitettu huomattavastui kevyempään autoon.

Noi mun H&R -45mm jouset taitaa käytännössä olla joutkut c-kaddun -85mm jouset. Keula on ihan jees, mutta perse on alempana kuin keula ja ulosjousto on melko olematonta.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
iHenkkaZ
OCF Member 2021

kumimuumi kirjoitti:Ne c-kadettin jouset ei toimi asconassa. Nehän on tarkoitettu huomattavastui kevyempään autoon.

Noi mun H&R -45mm jouset taitaa käytännössä olla joutkut c-kaddun -85mm jouset. Keula on ihan jees, mutta perse on alempana kuin keula ja ulosjousto on melko olematonta.
joo hain kaverilta noi c kadetin jouset katsastukseen mut aattelin kokeilla nuita civicin jousia ilmottelen sit miten pelaa pikkuveljellä tuli ainaki tosi matala nissanista nuilla... ainaki oli jäykemmät ku kadetin jouset ja progressiiviset!

jos nuo ei oo hyvät nii kokeilen niitä sierranjousii jos halkasija passaa!

mulla on tarkotus laskee tuota autoa sen verran reilusti et joustoa ei sais mielellään ollakkaan hirveesti tosin sitte ei oo pitoja mutta nämähän on aina kompromissejä!
Bmw e61 msport

Hyyti1
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hyyti1 »

Käy tettämässä vallilan takomossa jouset ni saat sellaset kun haluut.
Opel Corsa 1.4i -90
Toyota Celica 4x4 Turbo -90
Kuvia->
http://www.minunauto.com/?page=showcar&id=2988

Autohälyttiä ja kaukokäynnistys järjestelmiä http://www.autohalyttimet.com

Tyhmä saa olla mutta ei yössä
streetmachine
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja streetmachine »

Myöskin motonetin (tai paikallisen vast.) takahuone on kova sana. Jousi käteen ja vertailemaan. Kyllä maailmassa jousia on ettei niitä nyt tarvi teettämään alkaa. Eriasia sitten jos ei paikkakunnalla ole missään mitään varaosa puljua ja tosissaan tietää mitä haluaa.
Sutii
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sutii »

Eteen lineaarinen ja 15mm langalla on kova sana. Rupee nielemään patit matalallakin alustalla pohjaamatta.
Kuva
Marko Haverinen Sutii Oy Opel Tuning 0400-868595
Suomen paras valikoima Omega A,B ja Senator osia
streetmachine
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja streetmachine »

Jollaset esim löytyy mm. 140 sarjan volvosta edestä. Muutaman sentin voi vielä lyhentää.
Vastaa Viestiin