tuning-zone???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Ola1983
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ola1983 »

Ja mie -(z)-
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

Itekki oisin jo tuohon aiempaan mut oli auton vak. maksut ja tieten tää joulu.. On tää vaan niin kallista aikaa...
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

seuraavaan voisin miekin lähteä, kadettiin voisi tuommoset Nakładki progowe
[nr.kat.7542] :)
Vectra C Estate -07
^^TeamAhma^^
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^^TeamAhma^^ »

seuraavan kerran kun tilaatte ni voisin kans lähteä mukaan pitäs saaha calibraan siipi
DemonaZ*
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja DemonaZ* »

niklas_ve kirjoitti:
DemonaZ* kirjoitti:kauanko on kestäny että ne on saanu ne rahat mitä ootte lähettäny niille? Ja kuinka kauan kestää et tavarat on sulla?
Tavarat on tullut ylensä n. kuukauden odottelun jälkeen. poikkeuksia kuitenkin on ja tilaiksen suuruus voi vaikuttaa myös asiaan. kyllä kai ne rahat ovat näkyneet siellä muutaman päivän jälkeen. mites muuten tää tuleva kimppatilaus, onk ollu kiinnostuneita?
No mä olen odotellu nyt jo kohta kuukauden sitä että ilmottavat mulle koska ovat saaneet rahat ja nyt ovat 2.1.06 asti lomalla. Pikkasen pistää v......a ku ei mitää kuulu, oon kyllä ehkä "hieman" kärsimätön että saisi jo pikkuhiljaa laitettua Callia kesäkuntoon. Ja suhteellisen ison tilauksen laitoin että ei se raha puussa kasva täällä päin.. :evil: Noh, toivossa on hyvä elää..
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

DemonaZ* kirjoitti:
niklas_ve kirjoitti:
DemonaZ* kirjoitti:kauanko on kestäny että ne on saanu ne rahat mitä ootte lähettäny niille? Ja kuinka kauan kestää et tavarat on sulla?
Tavarat on tullut ylensä n. kuukauden odottelun jälkeen. poikkeuksia kuitenkin on ja tilaiksen suuruus voi vaikuttaa myös asiaan. kyllä kai ne rahat ovat näkyneet siellä muutaman päivän jälkeen. mites muuten tää tuleva kimppatilaus, onk ollu kiinnostuneita?
No mä olen odotellu nyt jo kohta kuukauden sitä että ilmottavat mulle koska ovat saaneet rahat ja nyt ovat 2.1.06 asti lomalla. Pikkasen pistää v......a ku ei mitää kuulu, oon kyllä ehkä "hieman" kärsimätön että saisi jo pikkuhiljaa laitettua Callia kesäkuntoon. Ja suhteellisen ison tilauksen laitoin että ei se raha puussa kasva täällä päin.. :evil: Noh, toivossa on hyvä elää..
Pistin Vectran takasiivestä tilauksen menemään 14.12 klo 9:55
Sain tilauksen maksutiedot ja kuljetuksen kustannukset s.postilla 14.12 klo 10:32
Maksoin tilauksen 15.12 klo 12.00
Kysyin s.postilla 19.12 klo 16:18 onko rahat vaihtanut omistajaa?
Sain vastauksen 19.12 klo 16:29, että raha on vaihtanut omistajaa ja tavara lähtee Keskiviikkona 21.12.
Tänään 30.12 klo ~12:00 UPS:n kaveri toi siiven kotiovelle 8)

Loistava palvelu ja yhteydenpito, tavara oli oikein hyvä laatuista ja erittäin hyvin pakattu. Suosittelen :)
MB W201 190D OM605 powered with Holset
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

siinä olis jotaki kuvaa lipasta :o

Kuva
Kuva
Kuva

ja niin kyllä, takalasin kalvotus jäi kesken, mutta tulee kyllä :wink:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
jeree
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jeree »

Hyvännäköinen oPeli Sulla.. Onkos tuo etuhelma ja ripset sieltä? Meinaisin tilata samanlaisia ja hyvä ku näkee oikeessa käytössä ..

Ite pistäny jo kahdesti utelua postikuluista yms. kun pistettäis toista kimppaa isolla porukalla. Tosin vastausta odotettu jo viikon. Eka tilaus meni kuulemma hyvin (itse kun on ollut organisaattorina, niin totuutta en tiedä).

Mut kait nekin viettää jotain lomaa siellä..??
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Toi etuhelma,ja luomet on ihan completokselta..toi kuva nyt vaan tuli tohon :lol: :oops:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
DemonaZ*
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja DemonaZ* »

jeree kirjoitti:Hyvännäköinen oPeli Sulla.. Onkos tuo etuhelma ja ripset sieltä? Meinaisin tilata samanlaisia ja hyvä ku näkee oikeessa käytössä ..

Ite pistäny jo kahdesti utelua postikuluista yms. kun pistettäis toista kimppaa isolla porukalla. Tosin vastausta odotettu jo viikon. Eka tilaus meni kuulemma hyvin (itse kun on ollut organisaattorina, niin totuutta en tiedä).

Mut kait nekin viettää jotain lomaa siellä..??
Mä tilasin etupuskurin, levikkeet, takahelman, lokarien levitykset ja ison siiven (kaikki ei kuitenkaan calliin) niin rahtikulut noille tavaroille on 150€.
Tänään sain tiedon että laittavat tällä viikolla tulemaan!!! :lol: Sitten alkaa Pimp my Ride 8)
Vecculiini
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vecculiini »

Jep jep! Tilattiin kans juur tänään vecculiin härpäkkeitä tuolta puolanmaalta :wink: Tiedoksi muuten, että ovat vissiin nostaneet rahtimaksuja. Tai näin ainakin setä-Pawel ystävällisesti kehu ku ihmettelin 130oravannahan rahtimaksua :o Nooh mutta eikun oottelemaan niin saadaan pian mamman pirssi entistä hienommaksi 8)
jeree
'Senator'
'Senator'

Joo nyt tuli molempiin viesteihin vastaukset. Toisessa sanottii postikuluiksi ripsien, etuhelman ja levikkeiden kans 130€, mut sit ripset ja parit etuhelmat olis 80€.. et ota noista sitten selvää.. :o
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
Taalto
'Agila'

tilaus

Viesti Kirjoittaja Taalto »

Onkos kukaan tilaa tällä hetkellä tuolta sivulta osia? Oisin mukana nii ei pidä itekseen tilata.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

jeree kirjoitti:ripsien
OT: valoluomet vielä ymmärrän,mutta että ripsetkin :lol:
jeree
'Senator'
'Senator'

OT: valoluomet vielä ymmärrän,mutta että ripsetkin :lol:[/quote]

Pahoittelen epäkorrektia artikulointia. Niistä luomista juuri kyse :oops:
Vastaa Viestiin