Mutta kyllähän tuo entinen aika oli vähän huono.. Mutta kaikkihan liittyi siihen, että ei ollut sopivaa kahviota auki sopivaan aikaan jne.. Onnneksi tämäkin asia korjaantuu kun se abc saadaan meille hitaille hämäläisille
Olbe kirjoitti:Ottakaa huomioon että miittiä ei ole vielä pidetty
Niinhän se on että kaikki tuntuu ennen miittiä hehkuttavan tuloansa mutta kuinkas ollakkaan paikalla on noin puolet vaan No, toivotaan että tällä kertaa tulee enemmän porukkaa!
taidan jättää miitinkin väliin muutenkin hävettää ajella ilman etupuskuria saati sitten että tulis kokoontumiseen.tarttis kai opetella ajelemaan että pysyis tiellä eikä koittais penkkojen läpi väkisin
OCF-0032 kirjoitti:taidan jättää miitinkin väliin muutenkin hävettää ajella ilman etupuskuria saati sitten että tulis kokoontumiseen.tarttis kai opetella ajelemaan että pysyis tiellä eikä koittais penkkojen läpi väkisin
Mä kattelinkin joskus alkukuusta kun ajelit parolantietä, itse tietenkin perässä isiliisingillä, ja käännyit sitten parolan suuntaan, että oli pakko vähän leikkiä.. Missäs sä olet penkkaan oikein mennyt?
OCF-0032 kirjoitti:taidan jättää miitinkin väliin muutenkin hävettää ajella ilman etupuskuria saati sitten että tulis kokoontumiseen.tarttis kai opetella ajelemaan että pysyis tiellä eikä koittais penkkojen läpi väkisin
No pöh, ei se mukaan tuloo estä Kyllä sitä muutkin ajelee ilman puskuria, ei se niin kamalaa oo
Mä kattelinkin joskus alkukuusta kun ajelit parolantietä, itse tietenkin perässä isiliisingillä, ja käännyit sitten parolan suuntaan, että oli pakko vähän leikkiä.. Missäs sä olet penkkaan oikein mennyt?
tässä lähi teillä vähä nappas pitoa kesken hyvän luirun ja sit ei ehtiny enään edes tekeen mitään kun jo olinkin lumen keskellä onneks ei menny rikki kun kiinnikkeet kuskin puolelta ja pieni halkeama "ilmanottoaukkoon". pari tuntia vierähti tielle saamisessa kun toi lintta ( ) ei meinannu haluta tulla ollenkaan takasin....
OCF-0032 kirjoitti:tässä lähi teillä vähä nappas pitoa kesken hyvän luirun ja sit ei ehtiny enään edes tekeen mitään kun jo olinkin lumen keskellä onneks ei menny rikki kun kiinnikkeet kuskin puolelta ja pieni halkeama "ilmanottoaukkoon". pari tuntia vierähti tielle saamisessa kun toi lintta ( ) ei meinannu haluta tulla ollenkaan takasin....
Se on kai sit peltoauto kun ei kerta teistä tykkää yhtä paljon kuin ojista
eihän toi niin kamalan noloa ole ajaahan ne ammattilaisetki välillä mettään
itte joudun ajeleen ilman takapönttöö vielä noin viikon ja se jos joku on noloa, meinaan pörisee ihan kivasti
toivottavasti kerkeen saamaan uuden pöntön ja laittaan sen ennen tota miittiä
Meikäläisen Vectra saattaa lähiaikoina näkyä Hämeenlinnassa, mutta itse en sillä aja, vaan lähden ulkomaille töihin ja lainaan autoa pikkusiskolleni Hämeenlinnaan, toivottavasti se ei sitten riko sitä... Mutta sielläpäin saattaa siis näkyä spektrinsininen viistoperäinen GT-Vectra isolla OCF-tarralla nokkapellissä ja OCF-rekkareilla... ratissa ei kuitenkaan ole minä tai muu kerholainen...
Taitaa olla muuten joku sota käynnissä täällä Helsingissä ainakin kun pommitusta kuuluu tuolta ulkoa... hyvää uutta vuotta...