B Omega ajonesto?????

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Evoluutio
'Kadett'
'Kadett'

B Omega ajonesto?????

Viesti Kirjoittaja Evoluutio »

nyt on ongelma... olin ottamassa avainta virta lukosta pois ja painoin vahingossa nappia siinä avaimessa.. ja kaikki ovet meni kiini.. yritin napilla avata monta kerta.. mut eti... avasin ihan siitä oven napista. ja ajonesto meni tietenkin päälle... miten saan sen pois päältä?? :roll: kiitoksia paljon jo etukateen vastauksista..

PS: autossa tiätekseni pitäis olla ihan tehdas systeemit.. et ei mitään jälki asennus ajonestoo jne...
KAravaani
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja KAravaani »

muistaakseni näin..
Meet autoon ja virta päälle,painat sitä nappia jossa ukko juoksee "aaltoja" karkun.PITÄIS lähtiä pois..tai kokkeile vara avaimilla?
Äärettömän ongelman ratkaisee vain Ääretön keino..
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

ei mulla ainakaan lähe vaikka kuinka painelis sitä äijän kuvaa siin.. vaihda patterit kaukosäätimeen ja painat nappia niin lähtee
Evoluutio
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Evoluutio »

kiitti neuvoista pitää yritellä ja kattoo mitä tapahtuu.. vaikka pattereita on vaiheltu ei kovinkaan pitkään aikaa sitten :lol:
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

no mullakin löi tilttiin toi kapula joskus ja sit puoltuntii sitä räpläsin ja vaihdoin pattereita ym ja sit löin sitä pari kertaa seinään ja heitin asvalttiin niin sit alko toimiin :) mut en ota vastuuta jos kokeilet tätä mun taktiikkaa
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Statics kirjoitti:no mullakin löi tilttiin toi kapula joskus ja sit puoltuntii sitä räpläsin ja vaihdoin pattereita ym ja sit löin sitä pari kertaa seinään ja heitin asvalttiin niin sit alko toimiin :) mut en ota vastuuta jos kokeilet tätä mun taktiikkaa
Sanoisinpa jälleen kerran että juotoskatkoksia, mulla oli niitä molemmissa kakeissa. Kake auki vaan ja kolvi käteen. :D
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

Lallevihtinen kirjoitti:
Statics kirjoitti:no mullakin löi tilttiin toi kapula joskus ja sit puoltuntii sitä räpläsin ja vaihdoin pattereita ym ja sit löin sitä pari kertaa seinään ja heitin asvalttiin niin sit alko toimiin :) mut en ota vastuuta jos kokeilet tätä mun taktiikkaa
Sanoisinpa jälleen kerran että juotoskatkoksia, mulla oli niitä molemmissa kakeissa. Kake auki vaan ja kolvi käteen. :D
Näin on, itsekin tinasin juuri aamulla tuon säädön. Meinasi jättää Lahdesjärven Abc:lle yöllä meikän. Nyt toimii taas. Oli murtunut se napin, altapäin katsottuna vasemmanpuoleinen, tinaus siitä levystä.
Vastaa Viestiin