PS: autossa tiätekseni pitäis olla ihan tehdas systeemit.. et ei mitään jälki asennus ajonestoo jne...
B Omega ajonesto?????
B Omega ajonesto?????
nyt on ongelma... olin ottamassa avainta virta lukosta pois ja painoin vahingossa nappia siinä avaimessa.. ja kaikki ovet meni kiini.. yritin napilla avata monta kerta.. mut eti... avasin ihan siitä oven napista. ja ajonesto meni tietenkin päälle... miten saan sen pois päältä??
kiitoksia paljon jo etukateen vastauksista..
PS: autossa tiätekseni pitäis olla ihan tehdas systeemit.. et ei mitään jälki asennus ajonestoo jne...
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Sanoisinpa jälleen kerran että juotoskatkoksia, mulla oli niitä molemmissa kakeissa. Kake auki vaan ja kolvi käteen.Statics kirjoitti:no mullakin löi tilttiin toi kapula joskus ja sit puoltuntii sitä räpläsin ja vaihdoin pattereita ym ja sit löin sitä pari kertaa seinään ja heitin asvalttiin niin sit alko toimiinmut en ota vastuuta jos kokeilet tätä mun taktiikkaa
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Näin on, itsekin tinasin juuri aamulla tuon säädön. Meinasi jättää Lahdesjärven Abc:lle yöllä meikän. Nyt toimii taas. Oli murtunut se napin, altapäin katsottuna vasemmanpuoleinen, tinaus siitä levystä.Lallevihtinen kirjoitti:Sanoisinpa jälleen kerran että juotoskatkoksia, mulla oli niitä molemmissa kakeissa. Kake auki vaan ja kolvi käteen.Statics kirjoitti:no mullakin löi tilttiin toi kapula joskus ja sit puoltuntii sitä räpläsin ja vaihdoin pattereita ym ja sit löin sitä pari kertaa seinään ja heitin asvalttiin niin sit alko toimiinmut en ota vastuuta jos kokeilet tätä mun taktiikkaa