Astra gsi 2.0 16v ja 2.0 16v

(c)20xe

c/x20xev
Eli tuon tulpanjohtojen päällä olevan suojan perusteella tunnistaa heti kumpi moottori on kyseessä.
Vuosi sitten kävin koeajamassa 16v caravania Jyväskylässä. Vuosimalla oli -96, kone c20xe ja varusteita joka lähtöön. Oli tuotu Saksasta 2003. Kiva peli, mutta ei ollut farmari koriselle tarvetta.
Pahasti x20xev:ltä näyttää, mutta miten tuossa on öljytikku vasemmalla puolella konetta. Itellä 94 vuojen a-vectrassa x20xev kone ja siinä öljytikku eripaikassa, onkose sitte muuttunut uudemmissa vasemmalle puolelle??
Kannattaa sitten ruuvata tuo egr venttiili kiinni tuosta venakopan oikealta puolelta, jos se on vielä toiminnassa. Toimii paljon tasasemmin ainaki itellä.
Kannattaa sitten ruuvata tuo egr venttiili kiinni tuosta venakopan oikealta puolelta, jos se on vielä toiminnassa. Toimii paljon tasasemmin ainaki itellä.
Tarkoitat F20 laatikoita ja niissä lukko ei ole vakio.Gulf69 kirjoitti:En noiden uudempien kanssa (sydäntä lähellä on nuo 60`s&70`s pelit) oo paljon pelaillut, vaikka yksi Kadett GSI 16v -91 onkin ollut mulla, niin kysyisin sitä että onko kaikissa x20 laatikoissa lukko vakiona?
Näin olen antanut ymmärtää itselleni, Kadeteissa ei ollenkaan ja osissa Astroissa (tehtaalta lähtiessä). Kuinka Vectran F20 askit?
j.h
Mutta kaikkiin n-ryhmän F-Astroihin se on laitettu
Juu, Ecoteccihan tuo elikkäs X20XEV (100 kW/136 hv). Joku aiempi omistaja on vain vaihtanut tuon alkuperäisen tulppakannen joka on ollut tuollainen aiemmassa viestissä näkyvä musta jossa Ecotec-teksti tuollaisella kiiltävällä "tuning"-versiolla.paspartuu kirjoitti:Kyllä taitaa olla tuo ecotec sitten. Tässä kuva. Sanokaa nyt sitten vielä visaammat![]()
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Taitaa olla juuri näin, kuin jpisteh kertoo. Ainakin EPC:stä löytyy Astraan lukko mallia Irmscher. Vectraan, Kadettiin tai Calibraan ei moista ole tarjolla.jpisteh kirjoitti:Tarkoitat F20 laatikoita ja niissä lukko ei ole vakio.
Näin olen antanut ymmärtää itselleni, Kadeteissa ei ollenkaan ja osissa Astroissa (tehtaalta lähtiessä). Kuinka Vectran F20 askit?
j.h
Mutta kaikkiin n-ryhmän F-Astroihin se on laitettu
tarkotat varmaan F20 lootaa.eipä ole lukkoa vakiona.Gulf69 kirjoitti:En noiden uudempien kanssa (sydäntä lähellä on nuo 60`s&70`s pelit) oo paljon pelaillut, vaikka yksi Kadett GSI 16v -91 onkin ollut mulla, niin kysyisin sitä että onko kaikissa x20 laatikoissa lukko vakiona?
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Niin, se ettei varaosaohjelma tarjoa sitä muihin kuin Astraan ei tarkoita sitä etteikö se muihinkin kävisi. Taitaa vaan tohon hintaan saada jo 3 Quaifen lukkoa.THP kirjoitti:Fiksu laittaa sen astran lukon vectraan/calibraan..on vaan pirun harvinainen ja todella kallis toi Irmscherin lukko,viimesin hinta oli 4300euroa..eikä niitä valmisteta enään.