Opel Kadett jäässä
-
opelix 2800
- 'Kapitän'

Täälä tapahtunu samanlainen tapaus autona oli vain A Vectra.Kaddu87 kirjoitti:Mulla kadetissa keskuslukitus vittuilee eli kun väännät avaimesta ja nupit nousee ja kun sitten kahvasta vetää, ovet lukkoon taasenKerran duunissa laitoin sit auton käyntii ja ovet kii, kävin viel siin työmaal ja takas autolle. Nooh kuskinkahvasta veto ja tadam, ovet lukossa, minä korvessa ja vara-avain kotona
meinas parit ärräpäät päästä kunnes tajusin et ONNEKS takakontti auki ja kiinnittämätön 6x9 nyrkil pois, penkin kaato ja takaovi auki
Kyl meinaa vitutti ja sen jälkee laitoinki tsydeemit kuntoo.
Ps. Lukkosulaa valui maalipinnalle, menikö pilalle?nimittäi yritin pestä mut ei vesi+saippual lähteny
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

Omassa F Astrassa toi avaimen kuumentaminen stendarilla on toiminut joka kerta, paremmin kuin lukko sula.
Onkos kellään kaasuvaijeri jäätyillyt? Itselläni se kunnon pakkasilla tekee sitä, ja on aika kohtuullisen vittumainen duuni saada se taas juoksemaan. Koneen päässä olen vaijeriin laittanut lukkosulaa, mutta nyt tuli mieleen, että voisiko se jäätyä sisältä jalkatilasta? En ole ihan varma, mutta se on kyllä tainnut olla jäässä vaikka on sisäpuhallin huutanut pari tuntia. Alkaa menee kyrsä kun saa pistää siihen 3tonttuun rundit ja sit ajella sillai joku 15min enennkuin se alkaa sulamaan.
ja tosiaan 93 gsi astra
Onkos kellään kaasuvaijeri jäätyillyt? Itselläni se kunnon pakkasilla tekee sitä, ja on aika kohtuullisen vittumainen duuni saada se taas juoksemaan. Koneen päässä olen vaijeriin laittanut lukkosulaa, mutta nyt tuli mieleen, että voisiko se jäätyä sisältä jalkatilasta? En ole ihan varma, mutta se on kyllä tainnut olla jäässä vaikka on sisäpuhallin huutanut pari tuntia. Alkaa menee kyrsä kun saa pistää siihen 3tonttuun rundit ja sit ajella sillai joku 15min enennkuin se alkaa sulamaan.
ja tosiaan 93 gsi astra
Opel Astra GSI 2.0 -93
Onko varma että on vaijeri,ettei kaasuläppäkotelo takertele pakkasessa?Aztaroth kirjoitti:Omassa F Astrassa toi avaimen kuumentaminen stendarilla on toiminut joka kerta, paremmin kuin lukko sula.
ja tosiaan 93 gsi astra
Ei tuo vaijerikaan niin vaikea ottaa irti,etteikö saisi rasvattua.
Kannattaa lukkosulat unohtaa ja laittaa aseöljyä(sama pätee lukkoihin).
Ei kerää paskaa ja kestää pakkasta senverran,että joku muu autosta jäätyy käyttökelvottomaksi ennen