Tyylikästä tuuninkia
Mikä mahtaa olla yleinen mielipide tyylikkäästä rakentelemisesta ? Omasta mielestäni suurin osa spoilereista on ihan hirveitä. Hillitty ja asiallinen lookki taas siistiä. Ehdottomasti tyylikkäimpiä autoja mitä olen nähnyt on paikallinen Astra Metrosport, sääli ettei kaverilla näytä olevan sivuja enkä viitsi salakaan tuota mennä pihalle kuvaamaan. Tuplaputkisto on ehkä vähän yliampuvaa 2.0 koneeseen mutta niin hieno että kyllä minäkin laittaisin. Toinen hieno rakennelma on tuolta galleriasta löytyvä vihertävä Vectra 2.5 V6 ja niillä tuplaputkilla. Spoilerin kun vielä heittäisi pois ja autoa matalammaksi. Tuplaputkisto vaatii mielestäni väh. kuutoskoneen, g-mallin astra on asia erikseen. Sattuuko tuon Vectran omistaja liikkumaan näillä foorumeilla ? Olisi kiva tavoittaa.
Täytyy sanoa että Opel-miehillä on ainakin Suomessa huomattavasti parempi tyylitaju kuin muilla autoilijoilla =) Japsit on jo tehtaalta lähtiessä liian "Fast and the furious". Esim. suprat ym. Mielestäni http://www.tuning-auto.com:in galleria on erittäin hyvä esimerkki siitä miten ei saa tehdä,niin makuasiahan tuo tietty on...
Täytyy sanoa että Opel-miehillä on ainakin Suomessa huomattavasti parempi tyylitaju kuin muilla autoilijoilla =) Japsit on jo tehtaalta lähtiessä liian "Fast and the furious". Esim. suprat ym. Mielestäni http://www.tuning-auto.com:in galleria on erittäin hyvä esimerkki siitä miten ei saa tehdä,niin makuasiahan tuo tietty on...
Hehe, kiitos. Vai takaspoileri pois? No en tiedä, siihen meni niin kauan aikaa ja vaivaa, sitäpaitsi se poistaa hyvin takaatulevien häikäisynOn 2003-01-20 12:57, Zeni wrote:
Toinen hieno rakennelma on tuolta galleriasta löytyvä vihertävä Vectra 2.5 V6 ja niillä tuplaputkilla. Spoilerin kun vielä heittäisi pois ja autoa matalammaksi. Tuplaputkisto vaatii mielestäni väh. kuutoskoneen, g-mallin astra on asia erikseen. Sattuuko tuon Vectran omistaja liikkumaan näillä foorumeilla ? Olisi kiva tavoittaa.
Matalammaksi sitä ei oikein pysty noilla renkailla/vanteilla ilman enempää peltityötä saamaan, nyttenkin on siinä hilkulla.
Tuli muuten kivat äänet sillä putkistolla.
-Mikko
Audi S4 Biturbo
Auto lienee ilmeisesti sinunOn 2003-01-20 13:53, MikkoV wrote:
Hehe, kiitos. Vai takaspoileri pois? No en tiedä, siihen meni niin kauan aikaa ja vaivaa, sitäpaitsi se poistaa hyvin takaatulevien häikäisyn
Matalammaksi sitä ei oikein pysty noilla renkailla/vanteilla ilman enempää peltityötä saamaan, nyttenkin on siinä hilkulla.
Tuli muuten kivat äänet sillä putkistolla.
-Mikko
-
OpelVectra
- 'Admiral'

Minun makuuni fastandfuriousit ei todellakaan istu. Järkyttävän näköisiä räpellyksiä joita katsotaan joskus samalla säälillä kuin nykyään 70-luvun flakemaalattuja ja korotetulla perillä varustettuja jenkkipommeja
Ei millään pahalla - makuasia.
Omaan makuuni istuu tämä (paitsi noi liian kapeet gummit noille vanteille):
http://www.riegertuning.de/Modellshow/O ... ra/216.pdf
> MikkoV:Lasikuitu rules! Se ei ruostu...
Yhdyn tähän täysin
Toni
<font size=-1>[ This Message was edited by: ToniH on 2003-01-20 17:33 ]</font>
Omaan makuuni istuu tämä (paitsi noi liian kapeet gummit noille vanteille):
http://www.riegertuning.de/Modellshow/O ... ra/216.pdf
> MikkoV:Lasikuitu rules! Se ei ruostu...
Yhdyn tähän täysin
Toni
<font size=-1>[ This Message was edited by: ToniH on 2003-01-20 17:33 ]</font>
Fast and the furious autot oli ihan uskomattoman rumia , järkyttävää katsomista neon-väreineen.Mun mielestä Suprat ym. riisikipot muistuttaa tuollaisia jo tehtaalta lähtiessä.Onhan niissä varmasti potkua , mutta minä ajaisin mieluummin metrosportilla kuin supralla. Kukin tallaa tyylillään.
Gone in 60 secondsissa oli taas sitten sitä omaa tyyliä. Se shelby on kyllä hienoin auto mitä olen nähnyt.
Gone in 60 secondsissa oli taas sitten sitä omaa tyyliä. Se shelby on kyllä hienoin auto mitä olen nähnyt.
> Se shelby on kyllä hienoin auto mitä olen nähnyt.
Oli se aika siisti mutta isoimmat kiksit mä sain kun väänsin volat täysille ja subbarin päälle ja kuuntelen sen isolohkon soundia!!
Vielä tuuninkista: mua ei oikein sytytä ne alumiinitakaspolerit joita nykyään näkee jopa 60 heppasissa kipoissa...(tosin niillä mitään tekoa ole nopeissakaan)...mutta tottakai voi hidastakin autoa tuunata mutta IMO enemmän olis kohdallaan tyylikäs sisusta, audiot ja semmonen maukas street-lookki kuin all out race -hörhötys jolla ei ole mitään tekoa elokuvien ulkopuolisessa maailmassa. Formula-1 spolerit jossain Ford Ka:ssa on vähän kuin eunukki ostais gummeja
Toni
<font size=-1>[ This Message was edited by: ToniH on 2003-01-20 20:37 ]</font>
Oli se aika siisti mutta isoimmat kiksit mä sain kun väänsin volat täysille ja subbarin päälle ja kuuntelen sen isolohkon soundia!!
Vielä tuuninkista: mua ei oikein sytytä ne alumiinitakaspolerit joita nykyään näkee jopa 60 heppasissa kipoissa...(tosin niillä mitään tekoa ole nopeissakaan)...mutta tottakai voi hidastakin autoa tuunata mutta IMO enemmän olis kohdallaan tyylikäs sisusta, audiot ja semmonen maukas street-lookki kuin all out race -hörhötys jolla ei ole mitään tekoa elokuvien ulkopuolisessa maailmassa. Formula-1 spolerit jossain Ford Ka:ssa on vähän kuin eunukki ostais gummeja
Toni
<font size=-1>[ This Message was edited by: ToniH on 2003-01-20 20:37 ]</font>
Joo, mallia olen ottanut joistakin osista, mutta ne ei ollet kyllä Irmscher, en muista mitkä.On 2003-01-20 15:43, OpelVectra wrote:
MikkoV: Itselläni on samanvärinen sport -Vectra. Etuspoileria ja sivuhelmoja tekisi mieleni hankkia. Kerrot jäsenten autot sivuilla itse valmistaneesi spoilerit ja helmat. Etuspoileri ja sivuhelmat näyttävät Irmshereiltä. Paljon tuli hintaa ja millainen urakka?
Hintaa taisi noille tulla 150 euroa maalattuna, eli ei paha. Siis maalasin myös itse. Työtä siinä oli hitosti, kaksi viikkoa, 13 tunnin päiviä ilman taukoja (paitsi syömässä kävin) hermothan siinä menee. Tein ensin muotit, ja sitten niihin valmiit osat. En kyllä ihan heti alkaisi niitä uudestaan tekemään, mutta etupuskurin joutuu ehkä tekemään kesällä, kun on pari aihiota.
Tuolla on lisää kuvia : http://www.saunalahti.fi/~mikkv/
-Mikko
Audi S4 Biturbo
-
OpelVectra
- 'Admiral'

-
OpelVectra
- 'Admiral'