joo kilpi olis oikeel paikal mut piti prkl mennä nakkaa se alulevy mikä sen alla oli niin roskiin jos seb gsi puskurin sais niin sit ois parempi.mut kyl nuo paranti ulkonäköä ja kun otan kuvia ulkona päiväl niin parempi viel, toi kuva ei tee oikeutta
Huhhuh meinas ooppelin tie loppua tänään isäntä aamulla menny pihalle ja kuulem savua nousi niin p*kl lohkolämmittimelle tuleva johto oli niin kulunu juuresta et syttyny palamaan. Onneksi ei kerenne tiete kauaa palaa. Kävin uuden nakkaa paikoillee, tänään kuvia sit kohta muutenki
Heräteostoksena lunastin kaverilta v12-s dynamicsin Juuri sopiva beissi mulle kun sillontällön tulee kuunneltua vähän reilummalla volalla Vahvistin enää puuttuu vaan
Ei taida ihan ysejä tulla mutta jos ees ne 7.5 rh.n cupit tekis ihmeitä, niitä ex-pirssii haikailin köyhänä ja nyt tuohon ne vois laittaa. Raketti on viel perusmassatavaraa mut jos se siitä muuttus, lompakon niin salliessa
Pitää vaa yrittää säätää ku turhan alas näyttää, ei vaa oikee säätöjä pahemmi ole tuunasin viel pölykapseleilla niin johan on komee no mut päivitellää ku uutta tulee
Noniin sain hommattua vahvistimen subille, asiaa tuli ajamaan Phoenix Goldin 2-kanavainen vahvi jonka muistaakseni pitäis sillattuna sen 180w rms antaa.Ihan jees oli sointi, ei niinkään siis haettukaan himojumputusta
Ei ole kadettiin nyt oikein mitään tullu tehtyä.Vähän siistin asennuksia ja tänään purin että pääsi käsiksi puhaltimen moottoriin.Ruiskuakin pitäis ehjätä yms. Maalia tosin pitäis pikkuhiljaa alkaa hommailee että pääsee puskureihin suihkimaan kyllä se tästä
ei paha.. mulla sama ongelma kylmässä tallissa hieman projektit viivästyy toi sun auto kaipais uutta väriä pintaan siis tää on vaan mun mielipide...ja tottakai jos massia löytyy niin auto laskee tonttiin....