Mä en tiedä onko tuo ohjeistus sama kaikille vanhempien opeleiden ilmastoinneille, mulla sitä ei saanut tosiaankaan laittaa päälle +5 tai kylmemmässä.
Voihan ilmastoinnin laitaa päälle, vaikka nesteet ois vähissä, sehän ei vaan puhalla sitä viileetä/kylmää ilmaa ollenkaan. Mulla vectrassa tarkastus+täyttö maksoi 50€ ja hyvin toimi. Jos sitä käy liikkeessä näyttämässä tai soittaa osaavalle kymäkoneasentajalle ei tarkastukseen mene kuin muutama minuutti.
Janne
Vectran ilmastoinnin käyttö?
OK. Pitää käydä se tarkastuttamassa/täyttämässä, kun sille tulee käyttöä. Mutta eikö kellään ole tuollaista samanlaista ilm./lämppärin ohj.paneelia vectrassa? Tuo on ilmeisesti vanhemmissa vectroissa missä on ilmastointi. Koska ilmastoinnille ei ole mitään erillistä on/off -nappia niin kai se menee silloin päälle kun tuon lämpotilansäätimen lykkää tarpeeksi tuonne siniselle (kylmälle). Ja siinä olis sitte se esto ettei se mene päälle alle sen +5 -lämpötilan. Mutta nuo merkinnät tuossa vain ihmetyttävät. Niin kuin tuossa kuvassakin näkyy, niin nuotten kolmen napin päällä: raitisilma 1.0n, 2.off ja 3.puhallus kojelaudasta ja jalkatilasta, lukee: AIR COND, mitä tekemistä niillä on tuon ilmastoinnin kanssa? Ja mikä tuo 0- tai O -nappi on?
Vectra A:n alkuperäisen sähköisen kattoluukun keinukytkin on katossa luukun edessä (omasta löytyy).On 2003-01-19 15:43, -jupe- wrote:
Valojen korkeusssäädön viereinen nappula saattais olla kattoluukunkin..
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70