Mulla ei ole ollut kohta 3-kuukauteen mitään rikki/ vialla mun vectrassa!
B-vectra vm 96 ongelmiako?
B-vectra vm 96 ongelmiako?
Mulla ei ole ollut kohta 3-kuukauteen mitään rikki/ vialla mun vectrassa!
Ascona 2.0 S vm. 1980
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Mulla on ollut toi B reilun vuoden, eikä ole ollut mitään ongelmia. Isän `97 X18XE vecussa rupes ilmeisesti vesipumppu rallattamaan aika iloisesti
. On ilmeisesti jäänyt vaihtamatta joskus hihnanvaihdon yhteydessä. Samaan aikaan niiltä pimeni telkkari ja liedestä paloi lamppu.
Samoin, hyvää joulua!
Samoin, hyvää joulua!
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Ajoin tänään Vectran puolilämpimänä huoltoaseman pihaan, kävin pikaisesti kahvilla ja olin lähdössä pois. Istahdin autoon, käynnistin, lähdin ajamaan. Ihmettelin kovin, kun auto tuntui todella laiskalta ykkösvaihteella, hämmensin vaihdekeppiä, kyllä ykkönen oli pesässä.
Survaisin kaasun pohjaan, kierrokset nousivat n.1500:n eivätkä yhtään siitä yli.
Pysähdyin ja kaasuttelin autoa vaihde vapaalla, kierrokset eivät nousseet kaasu pohjassakaan yli 1500:n, mikään vikavalo ei palanut, TC -valo vilkahti tosin sekunnin ajan. Koneen käynti oli todella huonoa, kävi varmaan kahdella pytyllä.
Sammutin auton, starttasin, hörähti sekunniksi ja sammui taas. Starttailin autoa noin 4 kertaa peräkkäin kunnes luovutin. Ei pysy käynnissä. Bensaa oli mittarin mukaan 40L
Vilkaisu konepellin alle, kaikki OK. Istahdin autoon ja manasin mielessäni huonon tuurin, huomenna pitäisi lähteä 500km matkalle ja auto ei käy.
Istuskelin autossa noin 5min radiota kuunnellen. Olin aikeissa soittaa kaverin hinamaan autoa, mutta päätin vielä kokeilla käyntiin.
Starttaus, kas, lähti käyntiin. Kaasuttelua, kaikki toimii taas OK
Reilumpi kaasutus, kaikki OK
Lähdin ajamaan. Otti kierroksia nyt täysin normaalisti, ja kaikki pelasivat kuin ennenkin.
Mikähän lie hetkellisen käyntihäiriön syy? Itse veikkaan syyksi kosteaa ja märkää keliä.
Onhan tuo muuten toiminut jo 3kk ilman mitään laittoa.
Survaisin kaasun pohjaan, kierrokset nousivat n.1500:n eivätkä yhtään siitä yli.
Pysähdyin ja kaasuttelin autoa vaihde vapaalla, kierrokset eivät nousseet kaasu pohjassakaan yli 1500:n, mikään vikavalo ei palanut, TC -valo vilkahti tosin sekunnin ajan. Koneen käynti oli todella huonoa, kävi varmaan kahdella pytyllä.
Sammutin auton, starttasin, hörähti sekunniksi ja sammui taas. Starttailin autoa noin 4 kertaa peräkkäin kunnes luovutin. Ei pysy käynnissä. Bensaa oli mittarin mukaan 40L
Vilkaisu konepellin alle, kaikki OK. Istahdin autoon ja manasin mielessäni huonon tuurin, huomenna pitäisi lähteä 500km matkalle ja auto ei käy.
Istuskelin autossa noin 5min radiota kuunnellen. Olin aikeissa soittaa kaverin hinamaan autoa, mutta päätin vielä kokeilla käyntiin.
Starttaus, kas, lähti käyntiin. Kaasuttelua, kaikki toimii taas OK
Lähdin ajamaan. Otti kierroksia nyt täysin normaalisti, ja kaikki pelasivat kuin ennenkin.
Mikähän lie hetkellisen käyntihäiriön syy? Itse veikkaan syyksi kosteaa ja märkää keliä.
Onhan tuo muuten toiminut jo 3kk ilman mitään laittoa.