niklas_ve kirjoitti:Kun tuolta Puolasta tilaa tavaraa, niin järjestääkö tuningzone kuljetuksen Suomeen vai pitääkö se järjestää itse? Ja tavarat siis tulevat kotiin vai? Oletteko tilanneet sähköpostilla vai avanneet nettisivuilla asiakastilin? Onko kukaan saanut mitään alennusta tuotteistaan, jos vaikka tilaa isomman määrän tavaraa? Ja lopuksi mikä niiden Omega B:n racelook sivuhelmojen tilausnumero on? 7492 vai 7264, ja eikö hinta ollut 50€
Järjestää kuljetuksen ja tavarat tulevat kotiin. Nettikaupan kautta tai sähköpostitse voi tehdä tilauksen, molempi tapa toimii. Tilauksen jälkeen ottavat sähköpostitse yhteyden ja kertovat kuljetuskustannuksien hinnan, varmistuksen tilauksella ja antavat tilinumeron mihin maksaa tavarat ja kuljetuskustannukset.
Rampe kirjoitti:tulee niitä toimitus kuluja sitten ihan suomessakin
Joo todellakin samaa mieltä... Kävin tossa Completoksen sivuilla ja näkys olevan pelkkä puskurin toimitus 55 egee ja oliko jonku etulipan 35 euroo!!! Mut kyllähän sit kannattaa ostaa täältä jos ihan jonkun kuitupajan kupeessa asuu
niimpä, ja esim. toi rieger lippa mikä mulla on edessä, maksaa muistaakseni tuolla puolassa 54€...mä maksoin siitä (completos) 199€, + kulut, eli yhteensä 218€ taisi olla..on siinä vissi ero
Huuto netissä on noita riegerin lippoja myynnissä taitaa satasella saada...
Joo todellakin samaa mieltä... Kävin tossa Completoksen sivuilla ja näkys olevan pelkkä puskurin toimitus 55 egee ja oliko jonku etulipan 35 euroo!!! Mut kyllähän sit kannattaa ostaa täältä jos ihan jonkun kuitupajan kupeessa asuu
niimpä, ja esim. toi rieger lippa mikä mulla on edessä, maksaa muistaakseni tuolla puolassa 54€...mä maksoin siitä (completos) 199€, + kulut, eli yhteensä 218€ taisi olla..on siinä vissi ero
Niin jotain käytettyjä,kolhittuja,rälläkällä pohjat tehtyjä,paukulla maalattuja? Vai "laadukkaita" lasikuitu läppiä, mistä saa neppis autollekkin hyvät hyndät?
Niin jotain käytettyjä,kolhittuja,rälläkällä pohjat tehtyjä,paukulla maalattuja? Vai "laadukkaita" lasikuitu läppiä, mistä saa neppis autollekkin hyvät hyndät?
Ei tarvii noihin ainakaan pohjia tehdä eiku maalattavaks mutta kaikkillehan noi ei kelpaa...
Joko se iso kimppa tilaus on tullut. olisin mielenkiintoisena kuunnellut minkä laista/laatuista tavaraa tuli? Varsinkin omega B:hen tilanneet kertokaa, (olen lukenut aikaisemmat viestit, uusia kommentteja). Itse ainakin huomasin että puolalaisten kieli taito ei ole mikään paras.
ei ole kielitaito ehkä paras itsellänikään, mutta kun sain kamat, laitoin sinnepäin että kiitos kovasti, oli laadultaan sitä mitä odotinkin...he vastasivet englanniksi, että kiitos samoin, tästä lähtien ylistämme itseämme
Noniin omalta osaltani en voi muuta kuin kehua tuotteita. Tuotteiden ulkopuolelle näkyvä laatu on sellainen että sen voi viedä suoraan maalaamoon. Ja mielenkiintoinen oli kun tilasin omega b maskin, siinä oli alusäleikkö mukana, sekä alapuolen vakioreikiin menevät tapit kiinnitettynä. Se tappien kiinnitystyö ei nyt niin kaunista katseltavaa ollut mutta eipä se sieltä näy. Yläosaan pitää tehdä reiät itse kiinnitystä varten.
Yhden tilaajan tuotteen osalta oli minulla sekä puolassa tullut kämmi jota selvitellään nyt parhaillaan.
Teen tilauksen puolaan ja halukkaat voivat laittaa haluamansa tuotteet minulle sähköpostiin pasi.illikainen at iki.fi
Liitä siihen oma nimesi, nikkisi täällä, osoitteesi, puhnro, tuotekoodi, tuotekuvaus, hinta ja rahtikulut puolasta. Haetko tuusulasta / helsingistä vai toimitetaanko matkahuollolla?
Laskin todelliset rahtikulut edelliselle tilaukselle ja ne on seuraavat:
puskuri, iso spoileri 30 e/kpl
helmat etu, taka tai sivuhelmat ( käsitellään yhtenä), spoileri pieni 20 e/kpl
luomet 5 e/kpl
maski 15 e/kpl
Jos näiden mukaan laskette rahtikulut niin ei varmaan tarvii palautella rahtikuluja. Vastaan meiliinne sitten yhteystiedoillani sekä nordean tilinumerolla johon rahat tulisi siirtää 22.12 mennessä jotta kerkeän tehdä tilauksen ennen joulua.
meikän takahelma ei kyllä maalaamoon voi vielä mennä... puuttui paloja kuitua... sit jäi aika iso rako yhteen kohtaan toiselle puolelle(huono muotti)... eikä edes ollu sama tavara jonka tilasin
Itse kyselin niiltä kuinka paljon Tigran vakio puskuria alemmas tulisi niiden lasikuitupuskin. Nr. 7652.
Ja vastaus oli tämä: "Hello, bumper I measured at the circle, it has 39 centimetres." Ota nyt tuostakin selvää.. Onko puskurin koko korkeus 39 cm vai mitä?.... huoh... Täytyypi varmaan selvitellä lisää.
Kun oma auto on talvilevolla en voi sitä puskuriakaan mittailla ja päätellä mistä tuo luku olisi peräisin..
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Mun käsittääkseni se on siel mitannu puskurin korkeuden keskeltä ja siinä on korkeutta 39 senttiä... "I measured at the circle". Kait ny jollain on tigra et tietää sen vakkarin korkeuden...
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 - www.maxboom.fi
Jos osat ei ole hyviä kuten f-astran tapauksessa niin laittakaa mulle palaute meiliin ja mielellään kuvia mukaan. Ei ne osaa itsekkään välttämättä puuttua aiheeseen jos niille ei mene infoa aiheesta.
En ole kysynyt tuning-zonelta mutta uskoisin että ne tekee itse hyvin pienen osan (jos ollenkaan) tuotteista ja sitten pienet alihankkijat työstää osat. Näin tuning-zone ei pysty kontrolloimaan osien laatua muutenkuin katsomalla pintapuolisen käsittelyn. Muotit myös kuluvat kun niillä tehdään osia ja ne pitäisi uusia käytön mukaan. Osat myös monesti leikataan muoteissa ja jos joku pyyhkii koneella vähän huolimattomasti tulee helposti rakoja kun osia sovitetaan paikoilleen..
DemonaZ* kirjoitti:kauanko on kestäny että ne on saanu ne rahat mitä ootte lähettäny niille? Ja kuinka kauan kestää et tavarat on sulla?
Tavarat on tullut ylensä n. kuukauden odottelun jälkeen. poikkeuksia kuitenkin on ja tilaiksen suuruus voi vaikuttaa myös asiaan. kyllä kai ne rahat ovat näkyneet siellä muutaman päivän jälkeen. mites muuten tää tuleva kimppatilaus, onk ollu kiinnostuneita?