http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=531366
Tuollainen on myynnissä ja viela autoliikkeessä...ihmetyttää vaan miks ne ei sitä ite korjaa ja myy kalliimmalla.
Onko teilla jotain tietoa tuosta?
MIkäs mahtaa olla vialla??
No on kyllä, jos itse arvioivat vian korjaamisen maksavan ~500. Jotain mätäähän tuossa on oltava. Veikkaan että ei taida se 500 riittää. Tai sitten tässä on kyseessä vain 'sisäänheitto' auto, eli mainostetaan jotta saisi kävijöitä sivuille.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
jos kauppakirjassa on lause "Auto myydään sellaisenaan kunnostettavaksi." tai "mydään korjattavaksi"
myyjällä ei ole mitään velvollisuutta osallistua auton korjaukseen jos autoon tulee joku "muu" vika.
paitsi tietysti jos vika on eritelty ja korjattavat osat nimetty kauppakirjaan.
itse olen ostanut monta autoa niin että kuitissa lukee "myydään edelleen korjattavaksi". myös hinta tipahtaa huomattavasti kun myyjä tietää että auto ei palaa enää takaisin liikkeelle vikoineen.
myyjällä ei ole mitään velvollisuutta osallistua auton korjaukseen jos autoon tulee joku "muu" vika.
paitsi tietysti jos vika on eritelty ja korjattavat osat nimetty kauppakirjaan.
itse olen ostanut monta autoa niin että kuitissa lukee "myydään edelleen korjattavaksi". myös hinta tipahtaa huomattavasti kun myyjä tietää että auto ei palaa enää takaisin liikkeelle vikoineen.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.