Paljon oli toimituskulut tuolla oli puhetta et 60e tienoilla ja tuleeko ne postiin vai matkahuoltoon vai koti ovelle???absum kirjoitti:Siitäkin on tässä topikissa ollut puhetta. Maksaa pitää ensin ja sitten lähettävät. Itselleni on kolme settiä jo tullut tavaraa, ihan ok laatuista on.Ola1983 kirjoitti:Pitääkö noi maksaa ensin ja sitten vasta lähettäävät???Tissi Paroni kirjoitti:Kyllä tässä samassa topicissa sivulla 11 on yksi onnellinen joka on ainakin saanut tuotteensa... Ja ilmeisesti ollut hyvä laatuinenkin!!!
tuning-zone???
Lukekaa nyt hyvät ihmiset niitä vanhempia viestejä, kaikki tuokin tieto sieltä löytyyOla1983 kirjoitti:Paljon oli toimituskulut tuolla oli puhetta et 60e tienoilla ja tuleeko ne postiin vai matkahuoltoon vai koti ovelle???absum kirjoitti:Siitäkin on tässä topikissa ollut puhetta. Maksaa pitää ensin ja sitten lähettävät. Itselleni on kolme settiä jo tullut tavaraa, ihan ok laatuista on.Ola1983 kirjoitti:Pitääkö noi maksaa ensin ja sitten vasta lähettäävät???Tissi Paroni kirjoitti:Kyllä tässä samassa topicissa sivulla 11 on yksi onnellinen joka on ainakin saanut tuotteensa... Ja ilmeisesti ollut hyvä laatuinenkin!!!
UPSin pojat toimittavat kamat kotiovelle ja itselläni tilatessa kahdet etu, taka ja sivuhelmat kulut olivat sen 60€. Paketin koosta kuitenkin riippunee kulut.
I'm not complete idiot, some parts are missing!
KIITÄN TIEDOISTA MUT EI JAKSA RUETA LUKEMAAN 12 SIVUA KUN LAISKA OON...absum kirjoitti:Lukekaa nyt hyvät ihmiset niitä vanhempia viestejä, kaikki tuokin tieto sieltä löytyyOla1983 kirjoitti:Paljon oli toimituskulut tuolla oli puhetta et 60e tienoilla ja tuleeko ne postiin vai matkahuoltoon vai koti ovelle???absum kirjoitti:Siitäkin on tässä topikissa ollut puhetta. Maksaa pitää ensin ja sitten lähettävät. Itselleni on kolme settiä jo tullut tavaraa, ihan ok laatuista on.Ola1983 kirjoitti:Pitääkö noi maksaa ensin ja sitten vasta lähettäävät???Tissi Paroni kirjoitti:Kyllä tässä samassa topicissa sivulla 11 on yksi onnellinen joka on ainakin saanut tuotteensa... Ja ilmeisesti ollut hyvä laatuinenkin!!!
UPSin pojat toimittavat kamat kotiovelle ja itselläni tilatessa kahdet etu, taka ja sivuhelmat kulut olivat sen 60€. Paketin koosta kuitenkin riippunee kulut.
Eihän siinä sitten mitään, ole hyväOla1983 kirjoitti:KIITÄN TIEDOISTA MUT EI JAKSA RUETA LUKEMAAN 12 SIVUA KUN LAISKA OON...absum kirjoitti:Lukekaa nyt hyvät ihmiset niitä vanhempia viestejä, kaikki tuokin tieto sieltä löytyyOla1983 kirjoitti:Paljon oli toimituskulut tuolla oli puhetta et 60e tienoilla ja tuleeko ne postiin vai matkahuoltoon vai koti ovelle???absum kirjoitti:Siitäkin on tässä topikissa ollut puhetta. Maksaa pitää ensin ja sitten lähettävät. Itselleni on kolme settiä jo tullut tavaraa, ihan ok laatuista on.Ola1983 kirjoitti: Pitääkö noi maksaa ensin ja sitten vasta lähettäävät???
I'm not complete idiot, some parts are missing!
- Knight Rider
- 'Kapitän'

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä nuo rahtikulut ovat jos tilaan tuon pillipiiparin kautta puskurin, helmat ja pienemmän spoilerin.Pillipiipari kirjoitti:
Hinta: Osien hintaan tulee lisäksi rahtikulut. Niitä on mahdoton määrittää tarkkaan ennalta mutta jos haarukois sen verran että puskuri olisi 45e, sivuhelmat 40e, ja pienempi spoileri 35e. Mikäli rahtikuluja tulee huomattavasti liikaa, voin palauttaa osan niistä.
Kun saan sähköpostin laitan pienellä viiveellä vastaussähköpostin jossa ilmoitan tilin mihin voi siirtää rahan ja omat yhteystietoni.
Onko se 45+40+35=120 euroa vai mitä se tulee kustantamaan, kun tällä palstalla aikaisemmin on kirjoitellu ne jotka ovat tilanneet itse itselleen tavaraa niin silloin rahtikulut ovat olleet 60 euroa vaikka olisi tilannut kuinka paljon tavaraa.
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Osaakko arvion pistää et paljon olis kahdelle puskurille tämä niin paljon puhuttanut rahti?? Kun on nyt aika monenlaista tietoa ollut ilmoilla, niin ajattelin kysästä sellaselta joka on itse tilannut. Ja onko tuollaisessa kimppa tilauksessa mitään ns. hyötyä, rahallisesti tai muutenkaan?? Niin ja millaset on nämä toimitus ajat??absum kirjoitti:Itselleni on kolme settiä jo tullut tavaraa, ihan ok laatuista on.
Kiitti jos kerkeet vastaan.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Katohhan.Tissiparoni osaa jo kirjoittaa ilman ylimääräistä WWWw:n käyttöä.Ja muutenkin aikasta selvää tekstiä..Tissi Paroni kirjoitti:Osaakko arvion pistää et paljon olis kahdelle puskurille tämä niin paljon puhuttanut rahti?? Kun on nyt aika monenlaista tietoa ollut ilmoilla, niin ajattelin kysästä sellaselta joka on itse tilannut. Ja onko tuollaisessa kimppa tilauksessa mitään ns. hyötyä, rahallisesti tai muutenkaan?? Niin ja millaset on nämä toimitus ajat??absum kirjoitti:Itselleni on kolme settiä jo tullut tavaraa, ihan ok laatuista on.
Kiitti jos kerkeet vastaan.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Niin, minä olen tilannut tuolta takalipan, mallia "evo"
mutta 60€ oli kulut, ja soittivat ennen tavaran tuloa että olenko kotona..sanoin että menee iltaan asti töissä, joten sovittii niin, että toi minulle töihin sen..nelisen viikkoa taisi mennä kaikkiaan että sain tavaran, ja helvetin hyvälaatuista oli, ei tarvinnut mitään pohjatöitä, ja kiinnitys paikat olivat myös hyvät, ja hienosti toteutettu
hyvin toimi yhteydenpito mailitse, aina tuli vastaus seuraavana päivänä, jos oli jtn kysyttävää, ja niin, etukäteen pitää maksaa..voin suositella 
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
KhyylOpeca kirjoitti:Katohhan.Tissiparoni osaa jo kirjoittaa ilman ylimääräistä WWWw:n käyttöä.Ja muutenkin aikasta selvää tekstiä..
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Siis pelkän takalipan toimituskulut 60e noh eipä sitten kannata meikäläisen ainakaan tilata saa samat osat halvemalla suomesta...Rampe kirjoitti:Niin, minä olen tilannut tuolta takalipan, mallia "evo"mutta 60€ oli kulut, ja soittivat ennen tavaran tuloa että olenko kotona..sanoin että menee iltaan asti töissä, joten sovittii niin, että toi minulle töihin sen..nelisen viikkoa taisi mennä kaikkiaan että sain tavaran, ja helvetin hyvälaatuista oli, ei tarvinnut mitään pohjatöitä, ja kiinnitys paikat olivat myös hyvät, ja hienosti toteutettu
hyvin toimi yhteydenpito mailitse, aina tuli vastaus seuraavana päivänä, jos oli jtn kysyttävää, ja niin, etukäteen pitää maksaa..voin suositella
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

no jaa, jos saat saman lipan 111€, tai halvemmalla, niin tottahan kannattaa ostaa..tulee niitä toimitus kuluja sitten ihan suomessakinOla1983 kirjoitti:Siis pelkän takalipan toimituskulut 60e noh eipä sitten kannata meikäläisen ainakaan tilata saa samat osat halvemalla suomesta...Rampe kirjoitti:Niin, minä olen tilannut tuolta takalipan, mallia "evo"mutta 60€ oli kulut, ja soittivat ennen tavaran tuloa että olenko kotona..sanoin että menee iltaan asti töissä, joten sovittii niin, että toi minulle töihin sen..nelisen viikkoa taisi mennä kaikkiaan että sain tavaran, ja helvetin hyvälaatuista oli, ei tarvinnut mitään pohjatöitä, ja kiinnitys paikat olivat myös hyvät, ja hienosti toteutettu
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Joo todellakin samaa mieltä... Kävin tossa Completoksen sivuilla ja näkys olevan pelkkä puskurin toimitus 55 egee ja oliko jonku etulipan 35 euroo!!! Mut kyllähän sit kannattaa ostaa täältä jos ihan jonkun kuitupajan kupeessa asuuRampe kirjoitti:tulee niitä toimitus kuluja sitten ihan suomessakin
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

niimpä, ja esim. toi rieger lippa mikä mulla on edessä, maksaa muistaakseni tuolla puolassa 54€...mä maksoin siitä (completos) 199€, + kulut, eli yhteensä 218€ taisi olla..on siinä vissi eroTissi Paroni kirjoitti:Joo todellakin samaa mieltä... Kävin tossa Completoksen sivuilla ja näkys olevan pelkkä puskurin toimitus 55 egee ja oliko jonku etulipan 35 euroo!!! Mut kyllähän sit kannattaa ostaa täältä jos ihan jonkun kuitupajan kupeessa asuuRampe kirjoitti:tulee niitä toimitus kuluja sitten ihan suomessakin
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
Kun tuolta Puolasta tilaa tavaraa, niin järjestääkö tuningzone kuljetuksen Suomeen vai pitääkö se järjestää itse? Ja tavarat siis tulevat kotiin vai? Oletteko tilanneet sähköpostilla vai avanneet nettisivuilla asiakastilin? Onko kukaan saanut mitään alennusta tuotteistaan, jos vaikka tilaa isomman määrän tavaraa? Ja lopuksi mikä niiden Omega B:n racelook sivuhelmojen tilausnumero on? 7492 vai 7264, ja eikö hinta ollut 50€