Xenoneista vielä..

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
antipi
'Kapitän'
'Kapitän'

Xenoneista vielä..

Viesti Kirjoittaja antipi »

eli siis.. kerrataan vielä että tyhmäkin tajuaa :lol: että siis jos tahtoisin nyt omaan omegaani (b-malli, vm 95) xenonit, niin mitä pitäis hommata? Ihan orkkis orkkis umpiot ja kaikki on.. toki valonpesimet löytyy ja se sisältä ruuvattava korkeussäätö..
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Jos täysin lailliset haluut, niin sun pitää ostaa uudemman umpiot joissa on ikea hyväksynt merkintä. Ton ikäsessä riittää pesurit ja sisältä korkeussäätö.
Jälkiasennus xenonsarjakin käy jos se on c-hyväksytty.
Loppupelissä aika simppeli homma.
Nismo, millo lie taas ajos
antipi
'Kapitän'
'Kapitän'

Käykös B2-mallin omegaan tarkoitetut umpiot tuohon minun B1:seeni? Jos vaikka autio.netistä tilaisi ne umpiot ja tuon xenon-sarjan vaikka tuolta http://www.xenonautovalot.fi/ paikasta?
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

antipi kirjoitti:Käykös B2-mallin omegaan tarkoitetut umpiot tuohon minun B1:seeni? Jos vaikka autio.netistä tilaisi ne umpiot ja tuon xenon-sarjan vaikka tuolta http://www.xenonautovalot.fi/ paikasta?
B2 omegan umpiot käy mutta joudut ottaan vähä pois siitä muovista joka valojen alla/reunassa menee ja ehkä katkaseen yhden kiinnikkeen. Mulla on B2 umpiot tossa omassa. Ja tästähän on just keskustelu menossa, samalla sivullakin viä..
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
antipi
'Kapitän'
'Kapitän'

tjooh.. pitää kait alkaa sit mietiskelee tuota vaihtoehtoa.. kyllähän ne vissii aika paljo kirkkaammat olis ja kun joutuu pitkää matkaa ajelee paljo pimeen aikaan niin vittumainen kun on noin himmeet noi omat valot..
Vastaa Viestiin