No öh, eikös siinä ole sama, kuin esim. GSi astroissa, jos on vakiona -20mm alusta, -40mm jousilla auto putoaa vain 20mm, kun vakio taas tippuu -40mm...vai eikö???
Rampe kirjoitti:No öh, eikös siinä ole sama, kuin esim. GSi astroissa, jos on vakiona -20mm alusta, -40mm jousilla auto putoaa vain 20mm, kun vakio taas tippuu -40mm...vai eikö???
Eikös se ole pakostikkin noin, tuskin niissä edessä lyhyempiä tolppia on, ja takana erillaisia runkopalkkeja.
Projekti edennyt siten, että Catano- takasiipi on nyt tilattu. Uuden subikotelon piirustukset ja mitat on nyt valmiit. Ensi viikolla erillissarjoja ostamaan.
Jani_m kirjoitti:Projekti edennyt siten, että Catano- takasiipi on nyt tilattu. Uuden subikotelon piirustukset ja mitat on nyt valmiit. Ensi viikolla erillissarjoja ostamaan.
Jani_m kirjoitti:Projekti edennyt siten, että Catano- takasiipi on nyt tilattu. Uuden subikotelon piirustukset ja mitat on nyt valmiit. Ensi viikolla erillissarjoja ostamaan.
HJYVÄ!! Spoikka joka sopii parhaiten libraan.
Mistä muuten tilasit?
Tuolta www.streettuningcar.net istähän mä sen tilasin. Ja tuo on se maltillisemman kokoinen eikä se iso. Ja ei munkaan mielestä calibraan oo paremmin istuvaa spoileria.
Nyt on tullut laitettua erillissarja eteen. Tuli myöskin hommattua uusi DTM- Look putkenpää, jos tässä joulun jälkeen vaikka saisi sen paikoilleen kun selviää ensin tästä flunssasta.
Nyt on putkenpää vaihdettu. Seuraavaksi pitäis liimata takahelma lopullisesti paikalleen ja siistiä saumakohta. Uusia kuvia tulee jossain vaiheessa kun kerkeän niitä ottamaan
Saa nähdä miten käy tuon Catano-siiven kanssa kun nyt yhtäkkiä firma josta sen tilasin, sanoikin että ei lähetä bussiennakkona matkahuoltoon Kun on kuulemma huonoja kokemuksia siitä kun ei sitten tuotetta muka lunastetakaan. Etukäteen en ainakaan niille sitä maksa, koska mulla taas on etukäteenmaksamisesta huonoja kokemuksia...noo...katotaas miten käy
Ite oon joskus aikoinaan jotain osaa tuolta tilannu ja hyvin tuli perille. Maksoin tilille ja samana päivänä oli käyny laittaan matkahuoltoon paketin, kun sattui olemaan osat varastossa.
Tilasin itekki maskilipan ja etuspoilerin sieltä ja kyllä ne silloin matkahuollon kautta sen laittoi En oo kovin innokas kyllä etukäteen makselemaan...
Noo...oon vaan tykästynyt tuohon catanon malliin. Ja se catano mitä olen katsellut on se matalampi versio eikä tuollainen iso. Mutta saapas näkyä tuleeko takaspoileria lainkaan...