Minä!
Huppari Kerhotuotteeksi!
Huppari Kerhotuotteeksi!
Noniin, nyt otetaan tää kunnol puheeks kun tää on aina jääny jonnee eli kuinka moni tätä kannattais?
Minä!
Minä!
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Huppari ois ok, mutta ite tykkäisin enemmän ihan normaalista College paidasta tyyliin...
http://www.cubicclub.com/Assets/Picture ... t_logo.jpg
Vode
http://www.cubicclub.com/Assets/Picture ... t_logo.jpg
Vode
Hmm.. sellainen vetskaril avattava huppari vai sellainen umpi jota ei saa auki..? ;Phexagon kirjoitti:minulta ääni hupparille
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Näitä on melkein turha käydä täällä läpi, koska esim. syyskokouksessa voisi asian tuoda esille ja ehdottaa tuotetta otettavaksi myyntiin...
Toki jos haluatte tehdä jonkinsortin kimppa tilauksen ja saatte OCF logoon käyttöoikeuden sille tuotteelle niin silloin asia etenee!
Uskoisin tästä hupparistakin olevan jo monta keskustelua käynnissä ja ymmärtääkseni Hiltsu ei ole kovin innokas lisäämään nyt tuotetta valikoimiin, muutenkin niin runsaan tarjonnan kera.
Eli osallistukaahan aktiivisesti kerhon kokouksiin niin pääsette vaikuttamaan asioihin!
T: Tapahtumavastaava Jartsu
Toki jos haluatte tehdä jonkinsortin kimppa tilauksen ja saatte OCF logoon käyttöoikeuden sille tuotteelle niin silloin asia etenee!
Uskoisin tästä hupparistakin olevan jo monta keskustelua käynnissä ja ymmärtääkseni Hiltsu ei ole kovin innokas lisäämään nyt tuotetta valikoimiin, muutenkin niin runsaan tarjonnan kera.
Eli osallistukaahan aktiivisesti kerhon kokouksiin niin pääsette vaikuttamaan asioihin!
T: Tapahtumavastaava Jartsu