Manta B Turbo -76
Oliskos mahdollista pistää kuvia säköpostilla? turkkas@netti.fi
Kaverin autosta b-ascona OHC:llä on purettu puhallinmoottoristo pois, jotta kone mahtuu paikalle.. Siinä moottoria ei siis ole siirretty eteenpäin..
Painojakauma puntarilla oli kyllä erinomainen
Kaverin autosta b-ascona OHC:llä on purettu puhallinmoottoristo pois, jotta kone mahtuu paikalle.. Siinä moottoria ei siis ole siirretty eteenpäin..
Painojakauma puntarilla oli kyllä erinomainen
juu eihän siihen tarvi ku uuden lämppärinkotelon puhaltimenki voi pitää samana...
itse tein pellistä/alkuperäisestä
kotelosta kuoret ja nissanin kennolla tosin tein turhan väljän ois pienemmänkin voinu tehdä ny jää jakajan ja kotelon välii joku 3millii... 
jos tekis myöhemmin paremman nyt piti vaan hirveellä tohinalla saada ajoo tuo mun ascona!
itse tein pellistä/alkuperäisestä
jos tekis myöhemmin paremman nyt piti vaan hirveellä tohinalla saada ajoo tuo mun ascona!
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Eilen eli maanantaina kello 23.30 pääsin koeajolle
Ja tänään ollaan jo liikenteessä Mantalla. Ai että tuo takaveto on kiva talvikelissä
Kardaani onnistui kerralla, ei tasapainotettu, laatikko ei ota mihinkään kiinni (mukattu tunneli) ja putkistokin on ihan OK. Kylläpäs tuntuu että tuo liikkuukin johonkin
Pieniä puutteita tosin on, kuten aika kylmä ajella kun ei oo lämppärin letkuja kiinni, flektiä ei ole, mittariston valoja ei ole... Mutta kaikki ajastaan
Kardaani onnistui kerralla, ei tasapainotettu, laatikko ei ota mihinkään kiinni (mukattu tunneli) ja putkistokin on ihan OK. Kylläpäs tuntuu että tuo liikkuukin johonkin
Pieniä puutteita tosin on, kuten aika kylmä ajella kun ei oo lämppärin letkuja kiinni, flektiä ei ole, mittariston valoja ei ole... Mutta kaikki ajastaan
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Kardaani on tehty omegan kardaanin etuosasta, väliin päistä sorvattu vesijohtoputki ja takaosa mantasta.
Pituutta en muista, eikä oo sitä lappua nyt lähettyvillä. Ja on isot lattaraudan palat välissä, jotka tosin pitäis varmaan vaihtaa kumisiin
Ne oli tossa jo ison getragin takia.
Pituutta en muista, eikä oo sitä lappua nyt lähettyvillä. Ja on isot lattaraudan palat välissä, jotka tosin pitäis varmaan vaihtaa kumisiin
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
-
puuhapete81
- 'Senator'

Eikös se niin ollut, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa? tai jotain

Pientä päivitystäkin on saatu, popit pelittää, ratti meni vaihtoon, auto on nyt ekan kerran vahattu, puhallin puhaltaa jopa jotain sisälle yms
Ainut "vika" on tietty se, että eihän toi kulje mihinkään
Asialle tarviis varmaan tehdä jotain...

Pientä päivitystäkin on saatu, popit pelittää, ratti meni vaihtoon, auto on nyt ekan kerran vahattu, puhallin puhaltaa jopa jotain sisälle yms
Ainut "vika" on tietty se, että eihän toi kulje mihinkään