http://se.mobile.de/cgi-bin/search.pl?C ... &sprache=8
ascona c cabrio
http://www.fortunecity.com/silverstone/ ... main2e.htm tuolla on niitä muutama.
- opelmeister
- 'Senator'

ilmeisesti aika harvinainen peli saksassakin!! kyselin joskus 97-98 sellasta kahdelta firmalta mitkä toi silloin autoja saksasta, tarkoitus oli tehdä kv 2.0 GT asconasta.
vastaus meni näin toinen sanoi ettei ole ikinä nähnyt moista ja toinen sanoi 8 vuotta tuoneensa saksasta autoja ja oli kuulemma nähnyt kaksi kappaletta!!
mutta onko joku nähnyt farmari asconaa??
mä olen nähnyt yhden tosin cavalier ja vielä suomessa, tosin tax free!
yhden paikallisen trokarin takapihalla, ei kuulemma onnistu kv kun moiselle mallille ei ole tyypityksiä suomessa!!
vastaus meni näin toinen sanoi ettei ole ikinä nähnyt moista ja toinen sanoi 8 vuotta tuoneensa saksasta autoja ja oli kuulemma nähnyt kaksi kappaletta!!
mutta onko joku nähnyt farmari asconaa??
mä olen nähnyt yhden tosin cavalier ja vielä suomessa, tosin tax free!
yhden paikallisen trokarin takapihalla, ei kuulemma onnistu kv kun moiselle mallille ei ole tyypityksiä suomessa!!
C-Asconasta Opel-merkkisenä mm. Keinath-niminen firma on tehnyt noita avokonversioita. Ne on umpiautosta leikkaamalla tehtyjä, mutta uutena erikoispajalla. Tuo linkin autokin oli juuri Ascona Keinath-Cabrio.
C-Asconan rinnakkaismalleja mm. Vauxhall Cavalierina ja Holden Camirana oli tarjolla myös farmarimalli, kuten myös USA:ssa. USA:ssa oli myynnissä myös ihan tehdastekoinen alkuperäinen avomalli ja 2-ovinen Coupe mm. Chevrolet Cavalier-nimellä. Enemmän noista nimistä Opel Fan-lehdessä 2/2001.
C-Asconan rinnakkaismalleja mm. Vauxhall Cavalierina ja Holden Camirana oli tarjolla myös farmarimalli, kuten myös USA:ssa. USA:ssa oli myynnissä myös ihan tehdastekoinen alkuperäinen avomalli ja 2-ovinen Coupe mm. Chevrolet Cavalier-nimellä. Enemmän noista nimistä Opel Fan-lehdessä 2/2001.

"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi" 
Kadett Frisco