Minä oon.. Valot lahdenporssitavaratalosta...Johdotus Lahden autopartti. Ite asentelin paikoillee alaritilän päälle sillee jännästi...Omasta mielestä tuli ihan kivat. (: Pitäs vaa nappi vaihtaa nyt vähä toimivampaa ku toi meinaa vähä vittuilla...(jää päälle, nappi pohjaan myös)
Mutta eipä tuo nyt paha oo.
Johdot siellä keulassa on valmiina .Eli tarvit "orggis" sumarit,katkaisijan sekä releen .Sekä todennäköisesti polttimon mittaristoon että ko. merkkivalo toimii ,näin ainakin omassa tapauksessa.
Veku, virititkö itse ne sumarit kiinni puskuriin? Eli vähä kaipaisin vinkkejä oliko hikinen työ, lähinnä se puskurin työstäminen.. Onko siellä takapuolella esim. mitään merkkiä mistä vois päätellä oikean kohdan valoille tai jotain...
Kiitos
On siellä paikat/ääriviivat minkä mukaan leikata aukko.
Ja kiinnitykselle on omat paikat eli ei tartte kiinnitystä sen kummemmin viritteleen.
Eli helppo homma kaiken kaikkiaan
Siis puskurin takana valmiit merkit ja kiinnitykset ja johdot??? hmm... Mitäs mitäs.
No joo kuulostaapa hämärältä. mutta hyvä noin. =) Pitänee pistää itellekki varmaa alkuperäset sumarit myös.
Vähän offtopicia...
Kuuluuko B-vecussa (-99) olla sumuvalojen kytkimet valaistuja? Mulla ne on alkuperäiset(?) ja sijaitsevat siis mittarivalojen voimakkuussäätimen ja valojen korkeussäätöpyörän välissä.
Joo siellä puskurin takana on tosiaan ääriviivat niille sumareille. Multa voi ostaa orggis puskurin ILMAN sumareita ja reikiä, halvalla. Siitä saa joku hyvän tuning-aihion.