Itse en ole nähnyt kuin yhden 4 ovisen c-kadetin, ja se sattuu omalla pihalla seisomaan. Olen nyt myymässä sitä, niin kiinnostaisi tietää että onko tuo oikeasti harvinainen vai pyöriikö näitä Suomessa paljonkin?
Ei ne 4d c kadetit nyt niin älyttömän harvinaisia. Minullakin on ollut yksi ja kaverin pihassa seisoo toinen, mutta aika vähän niitä vaan taitaa enää olla jäljellä.
Minulla on kans Kadett C 4D '79 ja minun mielestä se on aika harvinainen auto, en ainakaan ite ole niitä nähnyt juuri missään. Voihan niitä jonkun pihalla olla ja varsinkin jossain ukinsetännaapurinkaimanserkun takapihalla yms. Mut mielestäni tosi asia on että ei niitä kyllä liikenteessä vastaan tule, ainakaan kovin usein.
Ois tarkotus museo rekisteröidä oma Kadetti ens kesänä, eli siis omani on nykyään harraste/kesä autona.
Hyvä juttu että joku laittaa neliovisen oikein museorekisteriin! Harvoin niitä enää tulee liikenteessä vastaan. Varsinkaan hyväkuntoista orkkiksena säilyneenä. Monet kun eivät ole osanneet arvostaa noita 4d malleja vaan ovat surutta tuhonneet niitä. Omanikin oli ihan raato jo minulle tullessa. Oli ollut peltoautona ja siinä virassa toimi minullakin pari kolme vuotta. Tosin alla oli piikit tai sorapyörät ja keulalla hieman viritetty CIH ja perässä kitkalukko.