Millai saa ne tyhmältä näyttävät pyöreät sivuvilkut helposti pois?
ja eiks tigran valkoset vilkut sovi kivuttomasti vectraan?
A Vectra Sivuvilkut
ihan pyöräytetään niin lähtee "nännit" pois. Itse hain semmoset Cardic (vai mikä onkaan) tarvikevilkut, kirkkaat, eipä katsastus setä mitään sanonut.
Vaikka ei kai niissä mitään e-hyväksyntää ole.
Toinen vaihtoehto on ainakin nuo astran vilkut. Mutta maksoivat sen verta enempi, että kokeilin itse noilla tarvikevilkuilla, taisivat olla n.10mk/pari
Vaikka ei kai niissä mitään e-hyväksyntää ole.
Toinen vaihtoehto on ainakin nuo astran vilkut. Mutta maksoivat sen verta enempi, että kokeilin itse noilla tarvikevilkuilla, taisivat olla n.10mk/pari
Ne F Astran/Tigran soikeat kirkkaat vilkut eivät käy suoraan niihin alkupräisten nännien reikiin, vaan uusista vilkuista täytyy leikata kiinnitysklipsit takaa pois ja kiinnittää ne sen jälkeen liimaamalla. Parempi vaihtoehto on se, että leikkaa lokasuojien reiät sellaisiksi, että uudet vilkut sopivat kiinnikkeineen paikalleen ja ovat helposti irrotettavissa. Pellin reunat tulee tietysti maalata kunnolla ruostumisen estämiseksi. Hintaa noille kirkkaille vilkuille tuli laseineen/pohjineen/polttimoineen hieman yli 20e. Saatavana on myös mustia ja muunvärisiä vilkkuja, joiden hinta oheistarvikkeineen on noin 30e. Polttimonkannat täytyy hakea Opelilta, koska tietääkseni niitä ei saa tarvikkeena.