mää haluun tämmösen
joo ei olis paha joku 1500-1700€ jospa menis sunun veroilla joku 400-600eVille kirjoitti:No ei tuo minusta photoshopilta näytä, ja melkein kaikissa limoissa (ainakin vanhemmissa) tuo keskiosa näyttää vähän omituiselta. Mutta hinta ei olis paha: 15000kr. Paljonkohan tuohon olis verot
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Ja täytyyhän siellä kantavuuttakin olla,kun on poka päällä ja kontti täynnä shampanjaa,kaviaaria ja jalokivennäisiä...TJT kirjoitti:Nuo limot tuppaa olemaan ihan tarkoituksella korkeita.m.k kirjoitti:Ohhoh... Muuten jees, mutta meleko korkia.
Mieti nyt jos tuollaisen tontittaa ja ajat jonkun kummun yli.
Siinä sitten roikutaan mahasta
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Tuommoinen metalligrafiitin? värinen oli Siilinjärvellä taksina suunnilleen koko ´90 luvun. Nuohan taitaa kaikki olla ruotsissa jatkettuja (ainakin 700sarjan Volvoja on samalla väliovella jatkettuna). Firman nettisivutkin olen nähnyt...ja unohtanut osoitteen.ata kirjoitti:Olen tuollaisen Omega A-limon nähnyt luonnossakin, Monacossa nimittäin vuonna 1997. Se oli metallin sininen ja valokuvankin nappasin, pitäisi skannata se...
B Senatoria on tehty limona 4- ja 6 ovisena. Muutamia myytävänä olevia löysin briteistä hinnat 4000-7000 puntaa. Ei koskaan tullu vastausta mun kyselyihin ni jätin asian sikseen. Mistähän A-omegaa tai b senua sais limona? Jenkeissä kuulemma takseina ollu kuusovista omegaa ja euroopassakin mut mistään ei löydy :/
Tässä muuten on hyvä esimerkki brittilimosta joka eroaa hyvin paljon jenkkilimosta. Jenkkilimo on pitkä, mutta normaalin korkuinen ja lasit yleensä niin mustat että sieltä näkee korkeintaan vähän ulos, muttei koskaan sisään. Tämä siksi että matkustaja saa matkustaa rauhassa eikä ulos näy kuka siellä on. Brittilimossa taas on yleensä korotettu katto ja todella isot ikkunat, koska niitä käytetään esimerkiksi kun mennään johonkin Ascotiin jossa naisilla on valtavat hatut päässä ja on tarkoitus nimenomaan näkyä ja vain siirtyä paikalle näkyvästi ja tilavasti.Rust_ kirjoitti:Ratti väärällä puolella mutta kelpais tollanen
![]()
Aivan erilainen kulttuuriympäristö siis ja siksi myös erilainen "limottaminen".
- a.tikkanen
- 'Senator'