Lumihiutale nappiin ei syty valo kuten ei myöskään sisäilmakierron. Sulake on ehjä. Vaikuttaako "freonien" puuttuminen tähän ongelmaan? Että alkaako tuleen kylmää ja valot palamaan jos käyn sinne freonit laskemassa? -Siellä on kuulemma putkistossa paine anturi joka katkaisee sähköt ilmastointi vehkeille kun paine laskee liian alas...
E: Elikäs ilmastointiin vain freonien lisäys ja hyvin toimii
E:Ainakin näihin vikoihin saa tarjota vinkkejä:::
-Mistä saa ilmastointiin freonit, Tampereen lähistöltä?
-Vakionopeuden säädin
-Taka sähkölasit
Kiitokset!
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
No ainaski vaihteiston ohjausboksi kannattee puhdistaa.
Ja yleisesti ottaem nuo viat kuulostaa maadoitus häiriöltä ja tai kosketus häiriöltä, maadoitus pisteet puhdistaa niin saattaa autaa.
Taka ovien lasin nostimet mulla ainakin hapottui sisältä eikä jaksanut pyöriä.
Kampiakselin päätystefa saattaa vuotaa, ei siellä paljon muualta oljy pääse ulos jos ei letkut vuoda.
[quote="senu88"]No ainaski vaihteiston ohjausboksi kannattee puhdistaa.
Ja yleisesti ottaem nuo viat kuulostaa maadoitus häiriöltä ja tai kosketus häiriöltä, maadoitus pisteet puhdistaa niin saattaa autaa.
quote]
Asento tunnistin on vaihelootan kyljessä mitä vaihteen valitsin liikuttaa siitä menee käsky ohjausboksille joka on vissiin vänkärinpuolella vinkkareitten alla olevan ritilähässäkän alla. Siitä kun seurailee johtonippua niin kyllä se jossain maahankin menee en tosin tiedä missä en ole niin pitkälle tutkinu. Maadoituspaikkojahan on kyl ympäri autoa että ei siinä auta ku purkaa puoli autoa ja etsiä huonoja kontakteja.
Jos jollakin on tietoa enemmän niin älköön pitäkö omana tietona..
Niitä oven lukko meknismeja ja vipuja kannattee kyl rasvoa, mulla ainaski omassa senussa rupes pelaamaan kunnolla.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Sulakerasiassa sulanutta on vain puhaltimen sulakkeen kohta, tämä on uusittu.
- Rusko Motorsport -
onko siis tämä tietokone se sytytysboksi vai mistä puhutte?
mulla omegassa kylmäkäynnistyksessä jotain häikkää..starttaa niin kone lähtee käyntiin mutta käy niin niin hitaasti aluksi ja sitten vasta niinku "hörähtää" kunnolla käyntiin.. yleensä ainaki tossa mun omegassa on kierrokset noussu oikein vähän kun sen starttaa..nyt sitte melkein saa kaasun kanssa käynnistää..oisko tulpat huonot vai mikä siel vois olla..
2.6 kone..
Joo siis muuten auto toimii hyvin. "Joskusollut" tyhjäkäyntiongelmakin korjattu, ja aiheutui moottoripesusta. Kaasuläpän asentotunnistimen liitin melkoisen märkänä
- Rusko Motorsport -