Voi helvetti 19" kesävanteet, vaihtakaa joku!!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Lukittu
pikkuveli
'Kadett'
'Kadett'

Voi helvetti 19" kesävanteet, vaihtakaa joku!!

Viesti Kirjoittaja pikkuveli »

No tuunaus alkoi pikkuveljen kohdalla siitä kun hommasin tuon bee oomegan, niin heti vanne kauppaan ja jostakin keetee lehdestä olin lukenut, ilmeisesti pöntöllä istuessani että 235/35-19 on asiaa!!!
No ostin sellaiset ja vanteetkin tietenkin, en tosiaan tiedä merkkiä enkä mallia, mut sellaiset viisipuolaiset kiiltävät joo. No saatuna nääs olihan se hyvän näköinen, mutta paskahalvaus oli sit enemmän kun lähellä kun lähdin baanalle...., voi kamala mikä ajettava!!!, kaksinkäsin ratista kiinni on pidettävä, paitti ihan uudella asfaltilla, ja sitähän tunnetusti on niiiin vitusti suomessa. Joo kesä riitti sitä tunninkia, ei ole tarkoitettu näille baanoille. Niin ja hatuksi päälle ohjauskulmat päin persettä niin etugummit aivan tuhannen paskana, ihan silestonet toiselta puolelta!!! Eli jos nyt joku jamppa haluaa sellaiset fiudeensa niin sopivasti lähtee tai vaihto 17", vaikka ilman renkaita. Selvitän toki niiden merkin ja mallin. Ja ne ovat kuin uudet, eli ei kolhittu.
Remus
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Remus »

Tää oli kyllä päivän paras postaus :lol:
Naurattaa niin *itusti ettei meinaa tuolilla pysyä.
Nooh, älä ota ittees mä ajelen orgis peltivanteilla.
TEPE
'Senator'
'Senator'

Re: Voi helvetti 19" kesävanteet, vaihtakaa joku!!

Viesti Kirjoittaja TEPE »

pikkuveli kirjoitti:No tuunaus alkoi pikkuveljen kohdalla siitä kun hommasin tuon bee oomegan, niin heti vanne kauppaan ja jostakin keetee lehdestä olin lukenut, ilmeisesti pöntöllä istuessani että 235/35-19 on asiaa!!!
No ostin sellaiset ja vanteetkin tietenkin, en tosiaan tiedä merkkiä enkä mallia, mut sellaiset viisipuolaiset kiiltävät joo. No saatuna nääs olihan se hyvän näköinen, mutta paskahalvaus oli sit enemmän kun lähellä kun lähdin baanalle...., voi kamala mikä ajettava!!!, kaksinkäsin ratista kiinni on pidettävä, paitti ihan uudella asfaltilla, ja sitähän tunnetusti on niiiin vitusti suomessa. Joo kesä riitti sitä tunninkia, ei ole tarkoitettu näille baanoille. Niin ja hatuksi päälle ohjauskulmat päin persettä niin etugummit aivan tuhannen paskana, ihan silestonet toiselta puolelta!!! Eli jos nyt joku jamppa haluaa sellaiset fiudeensa niin sopivasti lähtee tai vaihto 17", vaikka ilman renkaita. Selvitän toki niiden merkin ja mallin. Ja ne ovat kuin uudet, eli ei kolhittu.
Vähän riippuu niistä vanteista :) Jos näyttää hyvälle, niin mulla vois olla tuommoset artecin ah turbo adapteri vanteet(signaturen kuva). Kaivele jostain vanteiden kuvia ja merkki, niin helpottaa kummasti. Tämä voitaisiin kaikesta huolimatta laittaa tuonne myydään osiolle.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
pikkuveli
'Kadett'
'Kadett'

Löyty!!!

Jaa ne tuuninki vanteet on oxigin eins 19".
Ei ne kyllä mitkään kromipintaiset ole mitä ainakin rautamon kuvissa on, mutta muuten tuollaiset. Eli mukana tulee kaksi kpl kesän ajettua 235/35-19 rengasta merkiltään , niinpä niin, no kuitenkin euromasterilta ostetut ja maksoi vitusti tonneja!!
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Löyty!!!

Viesti Kirjoittaja ekto »

pikkuveli kirjoitti:ja maksoi vitusti tonneja!!
LOL :lol:
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Mikä on et?

Mulla olis relicin 18" kromit 225/40 kumeilla... ovh n.3500e
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

ehdota vaihtokauppaa noihin mun signaturesta löytyviin.. :o
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
c_alibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja c_alibra »

Multa löytyis 15"ooppelin originaali vanteet kumeineen ja olisin kyllä rahallakin kiinostunut ostamaan, ota yhteyttä juha-rossi@luukku.com
bmw e46
B vectra, polaris xc600,
honda 125cc,
vene volvo penta
peitsamo85
'Senator'
'Senator'

Re: Voi helvetti 19" kesävanteet, vaihtakaa joku!!

Viesti Kirjoittaja peitsamo85 »

pikkuveli kirjoitti:No tuunaus alkoi pikkuveljen kohdalla siitä kun hommasin tuon bee oomegan, niin heti vanne kauppaan ja jostakin keetee lehdestä olin lukenut, ilmeisesti pöntöllä istuessani että 235/35-19 on asiaa!!!
mulla ois vaihtoon 18x8 tsw fly vanteet???
Ex Vectra Wagon Cdti. Ex Astra Wagon 1.6T. Ex Astra Gtc Opc. Ex Astra Gtc Turbo.
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja absum »

Muakin saattas kiinnostaa, vaihtoon olis tarjota 17" Autecin Delos vanteet 235/45/17 kumeilla. Kuva löytyy tuolta: http://absum.net/browse/omppu/IMG_0004.jpg
I'm not complete idiot, some parts are missing!
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

absum kirjoitti:Muakin saattas kiinnostaa, vaihtoon olis tarjota 17" Autecin Delos vanteet 235/45/17 kumeilla.
Ja paljonko muuttuu ajo-omituisuudet kun vaihtaa samanlevyiseen,mutta 2" pienemmällä vanteella?

Jos ET pysyy samana,niin samanverran se vetelee noillakin...
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

TJT kirjoitti:
absum kirjoitti:Muakin saattas kiinnostaa, vaihtoon olis tarjota 17" Autecin Delos vanteet 235/45/17 kumeilla.
Ja paljonko muuttuu ajo-omituisuudet kun vaihtaa samanlevyiseen,mutta 2" pienemmällä vanteella?

Jos ET pysyy samana,niin samanverran se vetelee noillakin...
niinpä ainut ero on että kiihtyvyy ehkä nousee :D mukula kivet ei tunnu perseessä niin paljon kun jo 45 profiili itse en aijo laittaa omaan autoo alle 45 profiilia
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
pikkuveli
'Kadett'
'Kadett'

19" sopiva hinta on....

Kaksilla renkailla 235/35-19 on 2500€. Ja vanteet ovat kuin uudet, ei kolhuja, ja renkailla on ajettu kesä. Tietenkin katson myös vaihtoa ja noita teidän ehdotuksia kun vaan ehdin, työ haittaa aamupäivän harrastusta!!??! mutta iltapäivällä syvennyn asiaan ja katselen kuvia, ja mietin rankasti.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Hus myymään tavaranne sinne rompetorille...
;)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Lukittu