tuning-zone???
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Kenties, minä tosin katsoin vain Omega B osastoa ja sieltäkin niitä osia mitä puolasta tilasin. Tässä vertaus:Wannabecalibra kirjoitti:Millähänä matematiikan opeilla? Esim. calibran etupuskin 195e ja puolassa 130e... Vai olenko missannut ne kaikki cyklooppi_matematiikan_oppitunnit?
Omega B
Etupuskurin lisäys, puola 75€, suomi 155€. 155 / 2 = 77.5€
Takapuskurin lisäys, puola 75€, suomi 155€. 155 / 2 = 77.5€
Sivuhelmoja ei sitten suomipäässä ollutkaan, ei siis vertailukohtaa.
Minun laskuopin mukaan tekee tuplahinnat. Tokihan voi olla sitten että muihin malleihin hinnankorotus on vain kolmanneksen, mutta pointti oli että on kalliimpaa.
I'm not complete idiot, some parts are missing!
Ota huomioon vielä se 60€ postikulut mikkä tulee Puolasta tilattaessaabsum kirjoitti:Kenties, minä tosin katsoin vain Omega B osastoa ja sieltäkin niitä osia mitä puolasta tilasin. Tässä vertaus:
Omega B
Etupuskurin lisäys, puola 75€, suomi 155€. 155 / 2 = 77.5€
Takapuskurin lisäys, puola 75€, suomi 155€. 155 / 2 = 77.5€
Sivuhelmoja ei sitten suomipäässä ollutkaan, ei siis vertailukohtaa.
Minun laskuopin mukaan tekee tuplahinnat. Tokihan voi olla sitten että muihin malleihin hinnankorotus on vain kolmanneksen, mutta pointti oli että on kalliimpaa.
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

No joopa, jos tilaa tuon kyseisen puskimen ja vain senAppura kirjoitti:Itsekin mietin samaa että miten niin muka kalliimpia.. tohon 130€ vielä se 60€ postikuluja.. 130€+60€=190€ ei luulis olevan 5€ kiinni puskurin tilaus..
Entäs kun tilaat vaikka helmat, etupuskimen ja takapuskimen. Postikulut edelleen se 60€ ja hintaero kasvaa.
No onha se niinki.. mutta esim A vectran osien hinnassa ei isoa eroa ollu..
Ja mielummin ne hommaan suomesta kuin puolasta.. Puolasta tullessa tavaroilla on huomattavasti suurempi riski kadota matkalla.
Sehä vasta kalliksi tulis..
Esim tääläkin foorumilla ollu keskustelua DHL:n toiminnasta ja ei mitää kovin luotettavaa oo
Se on kyllä totta että puolan puolella on huomattavasti enämmän vaihtoehtoja
Ja mielummin ne hommaan suomesta kuin puolasta.. Puolasta tullessa tavaroilla on huomattavasti suurempi riski kadota matkalla.
Sehä vasta kalliksi tulis..
Esim tääläkin foorumilla ollu keskustelua DHL:n toiminnasta ja ei mitää kovin luotettavaa oo
Se on kyllä totta että puolan puolella on huomattavasti enämmän vaihtoehtoja
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Mulla meni kaikkiaan 4 viikkoa, mutta tilattiin tosin kahteen autoon rojua ja käsitin että kaverin osat joutuivat tekemään. Itse matkaan ei mennyt kuin 4 päivää.Rampe kirjoitti:kauankos noissa Absum kestää että osat saapuu? tänää oli tililtä rahat hävinneet..pari viikkoa(ko)? tänks!
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
?? Eli jos tilaan puskurin niin kulut on 60e? Mutta jos tilaan kymmenen puskuria niin siltikin se on 60e (kärjistetysti)? Eikös siihen tule aina lisähintaa sitä mukaa mitä enemmän tavaraa ja mitä enemmän painoa tulee? Näin ainakin tottunut omissa hommissaabsum kirjoitti:No joopa, jos tilaa tuon kyseisen puskimen ja vain senAppura kirjoitti:Itsekin mietin samaa että miten niin muka kalliimpia.. tohon 130€ vielä se 60€ postikuluja.. 130€+60€=190€ ei luulis olevan 5€ kiinni puskurin tilaus..
Entäs kun tilaat vaikka helmat, etupuskimen ja takapuskimen. Postikulut edelleen se 60€ ja hintaero kasvaa.
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
No ei tunnu tulevan. Täällä mitä olen seurannut, niin kun kaveri tilaa yhden puskurin, on kuljetus 60€. Itse tilasin kahdet etuhelmat, kahdet takahelmat ja kahdet sivuhelmat. Kuljetus 60€. Rakentele siitä kaava.Wannabecalibra kirjoitti:?? Eli jos tilaan puskurin niin kulut on 60e? Mutta jos tilaan kymmenen puskuria niin siltikin se on 60e (kärjistetysti)? Eikös siihen tule aina lisähintaa sitä mukaa mitä enemmän tavaraa ja mitä enemmän painoa tulee? Näin ainakin tottunut omissa hommissaabsum kirjoitti:No joopa, jos tilaa tuon kyseisen puskimen ja vain senAppura kirjoitti:Itsekin mietin samaa että miten niin muka kalliimpia.. tohon 130€ vielä se 60€ postikuluja.. 130€+60€=190€ ei luulis olevan 5€ kiinni puskurin tilaus..
Mutta, joo. Minulle se on aivan sama mistä kukin lasikuitulirpakkeensa tilaa. Itse olen köyhä ja tykkään säästää sen muutamankin kympin, joten tilaan Puolasta.
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

absum kirjoitti:Himaan kantavat, UPSin pojat tuoRampe kirjoitti:Minne noi tavarat muuten ylipäätään tulee..postiinko?![]()
Saapa nähä näyttääkö koko siipi tyhmältä, ja kohta löytyy rompetorilta myynnistä
kuvassa ainakin näyttäs olevan ihan ok näkönen..
![]()
ookoo..kiitos
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
Uudet osat tulivat tänään ja tällä kertaa olivat sitä mitä pitikin (kuva: http://absum.net/browse/tuningzone_osat/uudet.jpg), eli kaippa se sitten oli vain pakkaamovirhe. Uudet palikat tuntuvat olevan muutenkin tukevampaa tekoa, kuin edelliset. Hyvä niin.Lallevihtinen kirjoitti:Samasta paikasta? Saikko halvemmalla kun ekaks tuli virheelliset? Kuulostaa kyllä oudolta että olis pakkaamo virhe kun ne kumminkin sopi omegaan ja netti sivuilla ei tommosia osia oo.absum kirjoitti:Tilasin muuten uudet etu- ja takahelmat, nuo ovat myynnissä jos jotakuta kiinnostaa.Toivottavasti mulle tulee semmosetkun kuvassa.
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'