Autovero putosi vuoden alusta - ostaisiko sittenkin uuden au
Vaikka aina jaksetaan jauhaa b-vectran vioista, miten ihmeessä meidän perheen kummassakaan vectran suuria vikoja ole ollut, kummassakin hiukan nikotteli bensamittarin anturi, joka vaihdettiin ja toisesta meni takalasinlämppärin rele. Tietty näähän on yksilökohtaisia, mutta kaiken mitä noista on puhuttu niin edes toisen olisi pitänyt olla täysi susi?
Ei ne ooppelit sen parempia tosiaan ole ku monet muutkaan keskiluokan autot(kyllästynyt ooppeliin!),mä oon heti valmis luopumaan B vectrastani jos joku sen haluaa ostaa,empä vaan ole jaksanu vaivautua tekemään myynti-ilmoitusta....mut ostakaa joku? -97 2.5 V6 CDX, kesällä sai uuden värin pintaansa ja mukana tulee 17" alut+uudet renkaat!
Jokaisessa autossa on vikoja ja samanlaiseen sokeantyperään vannoutuneeseen merkkiuskollisuuteen syyllistyvät niin Toyotistit, Opelistit, Volvistit kuin minkä tahansa liian vakavasti autoilun ottavat, joilla ei muuta elämää ole.On 2003-01-13 12:49, Espoon Jore wrote:
Tänään kun olin ruokailemassa oli viereisessä pöydässä vannoutunut Toyota mies. Jutut meni suunnilleen tätä rataa :
-Toyotassa ei ole vikoja mitä nyt syyläri on vahdettu kahteen kertaan ja muita pikkuvikoja.
-Autolla on ajettu 500 tkm ei kannatta vaihtaa osia ei se yhden osan vaihtamisella paremmaksi tule
-Iskareita ja jousia ei ole autooni vaihdettu ikinä hyvin ovat kestäneet
-Muut autot on tosi kalliita
-Kaikista autoista tulee vanhenmiten Opeleita
-Avensis on paras auto
-Takakonttiin ei enää uskalla laittaa mitään
???????
Käytetyt autot ovat yksilöitä, joskin toisissa malleissa ja merkeissä tietenkin voi olla tyyppivikojen määrässä vaihtelua ja muuta. Vaan jokaisesta automerkistä ja mallista varmaan löytyy jollekin johonkin tarkoitukseen se sopivin vaihtoehto.