tuning-zone???
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

tällee ne nyt mulle vastas..eikös tuo tarkota ihan vaan sitä, että rahtikulut on tuon 60€...vastasin vaan että yes, i agree that
Hello
the transportation costs 60 Euroes, paid before the dispatching, you agree?
kaippa sieltä huomenissa sitten luulis tulevan tilinumerot yms..mene ja tiedä
Hello
the transportation costs 60 Euroes, paid before the dispatching, you agree?
kaippa sieltä huomenissa sitten luulis tulevan tilinumerot yms..mene ja tiedä
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
-
Pillipiipari
- 'Kapitän'

Itse teen marraskuun lopulla seuraavan tilauksen. Siihen voi halukkaat liittyä mukaan ja ohjeet löytyy edelleen tästä topicista sivulta neljä
Tosin rahtikulut näyttää jäävän arvioitua pienemmiksi, joten jo tilanneille on palautuksia luvassa
Hoidan ne samalla kun tuotteet toimitetaan.
Mitä muuten olette maksaneet tuotteiden maalauksista?
Tosin rahtikulut näyttää jäävän arvioitua pienemmiksi, joten jo tilanneille on palautuksia luvassa
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ootetaanko noi ekat osat ensin?? Ite meinaan maalata ne ite. Jos ostaa kunnon spray:ta maaliliikkeestä ja sillä vetää niin ei pitäis olla paha rasti..Pillipiipari kirjoitti:Itse teen marraskuun lopulla seuraavan tilauksen. Siihen voi halukkaat liittyä mukaan ja ohjeet löytyy edelleen tästä topicista sivulta neljä![]()
Tosin rahtikulut näyttää jäävän arvioitua pienemmiksi, joten jo tilanneille on palautuksia luvassaHoidan ne samalla kun tuotteet toimitetaan.
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kyllä spray:lla saa hyvää pintaa kun osaa pistää sitä tarpeeks mutta ei niin että valuu. Ja mulla on tarkotuksena maalata noi tulevat osat ihan ruiskulla mutta oon spray:llakin moisia maalannu ja hyviä on tullu. Lakasta en sitten tiä että pistäskö vai ei koska väri ei oo metalliväri joten siihen ei periaatteessa lakkaa laiteta vaan jo maaliin sekotetaan kovetin aine. Helmat vois olla kyllä hyvä lakata kun niitä talvella joutuu kopisteleen...
Ja toi spray maalaus on kyllä siitä kätevää että ei tarvi kummosia välineitä ja paikkakin voi olla pienempi/huonompi kun ruiskulla maalatessa. Ja sit ei tarvi putsata ruiskua tai muita välineitä.
Ja toi spray maalaus on kyllä siitä kätevää että ei tarvi kummosia välineitä ja paikkakin voi olla pienempi/huonompi kun ruiskulla maalatessa. Ja sit ei tarvi putsata ruiskua tai muita välineitä.
Mutta eikös juuri metallinhohto maalit tarvi sen lakan päälle?Lallevihtinen kirjoitti:Kyllä spray:lla saa hyvää pintaa kun osaa pistää sitä tarpeeks mutta ei niin että valuu. Ja mulla on tarkotuksena maalata noi tulevat osat ihan ruiskulla mutta oon spray:llakin moisia maalannu ja hyviä on tullu. Lakasta en sitten tiä että pistäskö vai ei koska väri ei oo metalliväri joten siihen ei periaatteessa lakkaa laiteta vaan jo maaliin sekotetaan kovetin aine. Helmat vois olla kyllä hyvä lakata kun niitä talvella joutuu kopisteleen...
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

Mutta eikös tuossa juuri sitä tarkoiteta?Appura kirjoitti:Mutta eikös juuri metallinhohto maalit tarvi sen lakan päälle?Lallevihtinen kirjoitti:Kyllä spray:lla saa hyvää pintaa kun osaa pistää sitä tarpeeks mutta ei niin että valuu. Ja mulla on tarkotuksena maalata noi tulevat osat ihan ruiskulla mutta oon spray:llakin moisia maalannu ja hyviä on tullu. Lakasta en sitten tiä että pistäskö vai ei koska väri ei oo metalliväri joten siihen ei periaatteessa lakkaa laiteta vaan jo maaliin sekotetaan kovetin aine. Helmat vois olla kyllä hyvä lakata kun niitä talvella joutuu kopisteleen...
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Hmm... btw suomestakin saa jo noita osia http://www.streettuningcar.net/shop.php?list=11
Ja oli pari muutakin paikkaa jotka toimitti noita tuning-zonen osia...
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
Niin saa joo, hinnat vaan on tuplat vs. puolasta tilaamiseen.Wannabecalibra kirjoitti:Hmm... btw suomestakin saa jo noita osia http://www.streettuningcar.net/shop.php?list=11
I'm not complete idiot, some parts are missing!