Tosin tämä ei ole niitä halvimpia vakuutuksia ja omavastuu on aika korkea, mutta
omega b caravan 3.0 R6
hmm... kiintoisaa että Saarijäveltä asti lähetään kattoo ruttuista opelia vai toitko Mikalle lisää hommia?whathifi kirjoitti:löytyhän se täältä.. näin ompun siellä missä se on nyt rempattavana, katoin että mitäs tuossa nyt on, karu totuus paljastui myöhemmin kuin kiersin auton toiselle puolelle, aijaijaijaijai
Kävin tänää katteeleen niin oli purettu,molemmat ovet ja sisustaa mut vielä leikkaamatta se helma.Tulee kokonaan uusi helmakotelo (sisä/ulkopuoli). Osia odotellessa vielä ja noita helmoja metsästellenJuheksi kirjoitti:Joks se kotelo on kohta suoristettu....?
Jeps, baarinurkkauksen uusi ilme alkoi hahmottua vaikka viel pikkusen kesken...
Ai niin tosiaan tulihan Siihen haettua ne penkit perjantaina
tobyr kirjoitti:Joko teidän tallin baarinurkka on valmis?
Voisin tulla nukkuu sinne![]()
![]()
![]()
![]()
oliskohan parinviikon päästä "avajaiset" joko sää sillon tuut hakeen tuon kadetin
lisää hommia, kadetti menee maalaukseen tuossa marraskuun puolvälissä, toivottavasti ei sen jälkeen tarvihte enää tuoda takasinteemuk kirjoitti:hmm... kiintoisaa että Saarijäveltä asti lähetään kattoo ruttuista opelia vai toitko Mikalle lisää hommia?whathifi kirjoitti:löytyhän se täältä.. näin ompun siellä missä se on nyt rempattavana, katoin että mitäs tuossa nyt on, karu totuus paljastui myöhemmin kuin kiersin auton toiselle puolelle, aijaijaijaijai
![]()
Vectra C Estate -07
Jos teemuk:ta yhtää lohduttaa nii tarkastajaa täälläkin ootellaan. Kohta on yks suora kutonen vähemmän suomen maassa. Kakara juoksi pimeässä suojatien yli, eka hyppäs jarrulle, toka hyppäs jarrulle ja kolmaskin eli minä hyppäsin jarrulle ja vielä väistinkin, mutta komiasti kolisi silti. Ja vaikka vauhtia oli törmäyshetkellä max 10kmh niin silti suurinpiirtein kaikki meni keulasta paskaksi. Meikäläisellä kun on matala keula ja edessä olevalla korkea perä nii sinnehän se sukelsi. Auto on siinä lunastuksen rajamailla, mutta mua ei oikeestaan kiinnosta yhtään vaikka meniskin avk:lle. Mä olen autollani jo satatonnia ajellu, käyny Monacossa asti sillä ja leikkimäänki olen päässy jo ihan tarpeeksi
Mutta vituttaahan se silti. Mielummin olisin myyny sen ehjänä jollekin... Vanteet säily ihan ehjänä onneksi. Tarvii koittaa niitä neuvotella ittelleen stereoiden kanssa. Kenellekkään ei käyny kuinkaa, paitsi mulle kasvo hetkeksi kyrpä ottaan 
Onneksi on ascona tallissa nii ei nii paljoa masenna, saa edes jotai ruuvata kun ei tuota saa hajalle ku ryttäämällä
Onneksi on ascona tallissa nii ei nii paljoa masenna, saa edes jotai ruuvata kun ei tuota saa hajalle ku ryttäämällä
AARRGH vähän perseestä ! no eihän noille mitään mahda toivottavasti saat korvaushinnan kohdalleen !Hakola kirjoitti:Jos teemuk:ta yhtää lohduttaa nii tarkastajaa täälläkin ootellaan. Kohta on yks suora kutonen vähemmän suomen maassa. Kakara juoksi pimeässä suojatien yli, eka hyppäs jarrulle, toka hyppäs jarrulle ja kolmaskin eli minä hyppäsin jarrulle ja vielä väistinkin, mutta komiasti kolisi silti. Ja vaikka vauhtia oli törmäyshetkellä max 10kmh niin silti suurinpiirtein kaikki meni keulasta paskaksi. Meikäläisellä kun on matala keula ja edessä olevalla korkea perä nii sinnehän se sukelsi. Auto on siinä lunastuksen rajamailla, mutta mua ei oikeestaan kiinnosta yhtään vaikka meniskin avk:lle. Mä olen autollani jo satatonnia ajellu, käyny Monacossa asti sillä ja leikkimäänki olen päässy jo ihan tarpeeksiMutta vituttaahan se silti. Mielummin olisin myyny sen ehjänä jollekin... Vanteet säily ihan ehjänä onneksi. Tarvii koittaa niitä neuvotella ittelleen stereoiden kanssa. Kenellekkään ei käyny kuinkaa, paitsi mulle kasvo hetkeksi kyrpä ottaan
perjantaina elikkäs huomenna ehkä voisi saada sen, venähti päivällä kun uunissa piti kuivatella kun jouduin pakon edestä ajeleen vähäsen aikaa pohjaväreissä, sehän siinä perkele kun ei täysin ymmärrettävästi saa takuuta maalaukselle (pohjat muualla tehty). Toivottavasti ei tuu myöhemmin yllätyksiäteemuk kirjoitti:näyttipä kadeemi olevan värissä jowhathifi kirjoitti:lisää hommia, kadetti menee maalaukseen tuossa marraskuun puolvälissä, toivottavasti ei sen jälkeen tarvihte enää tuoda takasin
mimmoselta se raketti näytti
Vectra C Estate -07
Siistin siniseltäwhathifi kirjoitti:perjantaina elikkäs huomenna ehkä voisi saada sen, venähti päivällä kun uunissa piti kuivatella kun jouduin pakon edestä ajeleen vähäsen aikaa pohjaväreissä, sehän siinä perkele kun ei täysin ymmärrettävästi saa takuuta maalaukselle (pohjat muualla tehty). Toivottavasti ei tuu myöhemmin yllätyksiäteemuk kirjoitti:näyttipä kadeemi olevan värissä jowhathifi kirjoitti:lisää hommia, kadetti menee maalaukseen tuossa marraskuun puolvälissä, toivottavasti ei sen jälkeen tarvihte enää tuoda takasin.. tyhmästä päästä kärsii koko rahapussi.
mimmoselta se raketti näytti?
(käynkö salakuvaamassa ja paiskaan kuvat tänne)