Talvi tulee...TALVI TUUULEEEE!!! Tuskin keretään kahvitteleen hoomenna, taitaa toi pihan ja talon talviteloille laitto ajaa vähä ohi. Ois perin ikävää jos lumi pääsis yllättään puutarhakalusteet ja muutenkin puuhatarhan
Näin se menee juu, loma on lopussa niin mä sairastun flunssaan Toooosi kiva kun on kuumetta ihan reilusti ja olo on ihan järkyttävä... No, ehkä lauantaiksi tokenee, kai kaikki on tulossa et saa taas vähän isommalla porukalla kokoontua?
mikko1 kirjoitti:mä oon ainaki tulos, taitaa vaan rivit harventua et ei kai kohta oo paljoo porukkaa jotka kokoontuu.
pitäskö alkaa värvään uutta verta mukaan?
Pitäs tietty Meidän on marituksen kans pitänyt jo pitkään tulostaa liittymislappuja ja laittaa niitä sit aina ooppeleiden tuulilasiin Ei vaan oo tullut toteutettua ikinä
Hei sellanen kysymys että olisko ideaa vaihtaa paikkaa jonnekin, missä pääsis kahville oikeesti? Nyt kun toi talvi on tulossa ehkä jossain välissä niin olis kiva ettei tarvis palella siellä parkkiksella vaan Onko iittalan shell tai linnatuuli liian kaukana? En tiiä sit oisko täällä muuta paikkaa sopivalla etäisyydellä?
tais olla aika paha flunssa ku vieläki pelotaa paleleminen
Idänpään neste vois olla yks vaihtoehto, kahvittelu tilat ei oo kummoset mut kai sinne mahtuu.(Ärsyttää toi motarilla ajaminen vaikka pääsishän iittalaan ja linnatuuleen muutakin kautta). Onhan täs viikko aikaa päättää,päättäköön joku fiksumpi