Jatka tarinaa yhdellä sanalla....

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Porssi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Porssi »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa
SOITTAKAA PARANOID!
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin
topo68
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja topo68 »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska
Vectra C Estate -07
Jarppo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jarppo »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi vaseliinissaan
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi vaseliinissaan kyrvähtäen
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Jarppo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jarppo »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi vaseliinissaan kyrvähtäen. Kuitenkin
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi vaseliinissaan kyrvähtäen. Kuitenkin Nasse-setä
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi vaseliinissaan kyrvähtäen. Kuitenkin Nasse-setä maistoi
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
Johnny Rageous
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Johnny Rageous »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi vaseliinissaan kyrvähtäen. Kuitenkin Nasse-setä maistoi edellisviikkoista
Nipe
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi vaseliinissaan kyrvähtäen. Kuitenkin Nasse-setä maistoi edellisviikkoista kiljua
peukuttaja
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja peukuttaja »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti Kanadaa yyteristä. Silloin vetoakselin paska ristinivel kärysi vaseliinissaan kyrvähtäen. Kuitenkin Nasse-setä maistoi edellisviikkoista kiljua kaksitariffikolmivaihevaihtovirtakilowattituntimittari
Vastaa Viestiin