tuning-zone???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
evolution
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja evolution »

myös minulla olisi kiinnostusta yhteistilaukseen.
Bäri
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Bäri »

Mites toi maksu politiikka toimii... onkis niille jokin tili :-? minne siirretään rahat.
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja absum »

+RIP+ kirjoitti:Mites toi maksu politiikka toimii... onkis niille jokin tili :-? minne siirretään rahat.
Rahat tilille etukäteen postikuluja myöten, rahan saavuttua tekevät osat ja laittavat tulemaan.
I'm not complete idiot, some parts are missing!
F-astra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja F-astra »

jokos aletaan pikkuhiljaa tilailemaan :D
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Anteeksi tyhmyyteni mut mite noi hinnat menee 250z3 tarkottaakos toi z3 nyt euroo vae mitä?
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

timppa1 kirjoitti:Anteeksi tyhmyyteni mut mite noi hinnat menee 250z3 tarkottaakos toi z3 nyt euroo vae mitä?
Se on polakin rahaa se. Valitse sieltä sivulta oikealta alareunasta "Currencies" -kohdasta euroraha, niin saat ymmärrettävämpään muotoon ne hinnat.
Bäri
OCF Member
OCF Member

absum kirjoitti:
+RIP+ kirjoitti:Mites toi maksu politiikka toimii... onkis niille jokin tili :-? minne siirretään rahat.
Rahat tilille etukäteen postikuluja myöten, rahan saavuttua tekevät osat ja laittavat tulemaan.
No ny ne puolan pojat lähetti jonkun numerosarjan :o , taitaa olla se tilinum. mihin maksataan??? Mut mistäs ne tietää et mie oon just maksanu.
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

Jos tilaat ihan yksikses, ni eiköhän sun nimikin sinne maksajan kohdalle tuu..
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

+RIP+ kirjoitti:
absum kirjoitti:
No ny ne puolan pojat lähetti jonkun numerosarjan :o , taitaa olla se tilinum. mihin maksataan??? Mut mistäs ne tietää et mie oon just maksanu.
Laitat vaikka lisätietokenttään tilauksesi numeron tunnisteeksi ja meilaat vielä maksutapahtumastasi saamasi tunnistenumeron takaisin sinne puolaan kertoen sen olevan tilaukseesi liittyvä viite. Ja kuten jo sanottua, näkyyhän nimesi maksajan tiedoissa.
Bäri
OCF Member
OCF Member

Joo näinhän se on tehtävä. Kiitoksia vaan absum, eiköhän tämä nyt onnistu :D
hooperi
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hooperi »

Se kannattaa maksaa tietokoneelta pankin sivuilta jos vaan voi! sieltä löytyy kohta ulkomaan maksut tai jotain.. löytyy paikat tiedoille jota sait zonelta! tai sit meet pankkiin ja ja käsket niiden hoitaa asian!
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Jokos on Rip tai joku muu tilanneet...onko tavara tullut perille, kuinka nopeasti..takis mieli tilata vaikka mitä noilla hinnoilla :roll: kertokaas, ni pääseen tuhlaa :o
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pillipiipari »

Noniin nyt on aika laittaa tilaukset tulemaan minulle (siis jotka haluaa tilata minun kautta :wink: ).

Eli meiliin pasi.illikainen(at)iki.fi

tuotenumero
tuotekuvaus
summa euroina

nimi
osoite (jos lähetetään matkahuollonkautta)
puh nro
merkintä että tilaako tuotteet lokakuun vai marraskuun tilauksessa

Ja toivomus puoleltani olisi ettei tilattaisi pakoputkenpäitä yms koska en vielä tiedä niiden kokoja yms eli pelkästään jos pysyttäisiin noissa ”spoilers” kategorian tuotteissa ;) Tai tietysti omalla vastuulla voi tilata mutta en kerkeä selvittämään hirveästi kysymyksiä.

Hinta: Osien hintaan tulee lisäksi rahtikulut. Niitä on mahdoton määrittää tarkkaan ennalta mutta jos haarukois sen verran että puskuri olisi 45e, sivuhelmat 40e, ja pienempi spoileri 35e. Mikäli rahtikuluja tulee huomattavasti liikaa, voin palauttaa osan niistä.
Kun saan sähköpostin laitan pienellä viiveellä vastaussähköpostin jossa ilmoitan tilin mihin voi siirtää rahan ja omat yhteystietoni.

TILAUKSET VIIMEISTÄÄN 17.10 KLO 17:00 MENNESSÄ
RAHAN SIIRTO VIIMEISTÄÄN 20.10.

Jos et pääse hakemaan pääkaupunkiseudulla tuotteita, laitan ne matkahuoltoon merkinnällä vastaanottaja maksaa. Linkistä näet heidän hinnat.

http://www.matkahuolto.fi/rahtipalvelut ... _index.htm

Toimitusaika: Vahvistuu kun laitan kokonaistilauksen tuning-zonelle, tuotteethan tehdään tilausten mukaan. Yleensä valmistusaika on alle 3 viikkoa, siihen toimitukset päälle, eli voi varautua kuukauden odotukseen.

On myös tullut esille että muutamista muiden tekemistä tilauksista on jäänyt jotain tuotteita saamatta ja tämän vuoksi olen sopinut vähän käytännön järjestelyitä tuning-zonen kanssa joilla toivottavasti voin varmistaa kaikkien tuotteiden saannin ja/tai rahojen palautuksen toimittamattomasta tilauksesta.

Olen myös tekemässä marraskuun lopussa tilausta (tilaukset viimeistään 26.11 ja maksu 28.11. Siihen voi myös laittaa tilauksia yllämainittuun sähköpostiosoitteeseen kunhan laittaa merkinnän että kumpaan erään haluaa.

Huom jos tulee kysyttävää niin voi laittaa kysymyksen tänne tai yllämainittuun meiliin. Numeroani en laita tänne jakoon, mutta laitan sen tilinumeron kanssa. Ja olen ”päivätöissä” joten päivisin on pientä viivettä sekä myös viikonloppuna 14-16.10 koska olen reissussa.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

etu ja takalippaa tuloilllaa...mailia laitettu 8) ja taas lähti lapasesta :lol:

joku muukin voisi kertoa jos tietää, että käykö ne rieger malliset etu ja takalipat b2 mallin vectraan...semmosia olis tulossa, ja mitään tommosia mun ei pitänyt enää laitella :roll:

niin, ja tosi mieluusti kuulisin siitä osien työnjäljestä..en haluis olla ainut joka sitten täällä itkee että voi kettu mitä kuraa :lol:

täytyy kyllä tosiaan joku varmistus tuohon asiaan saada, käykö ne b2 vectraan vaiko ei..kun näyttäs kuvissa olevan b1 :-?
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pillipiipari »

Laitoin vastauksen meiliisi :)
Vastaa Viestiin