Ihan mielenkiinnosta tätä kyselen:
Mikähän e-kadetin kuskinpuoleisessa ovessa/etuvasemmalla kolisee.
Olen ajellut vuosienvarrella kolmella e-kadetilla pidempiäkin aikoja. Kaikissa on ollut sama "ominaisuus".: Kuskinpuoleisesta ovesta /saranoista/välittömästi oven etupuolelta kuuluu sillointällöin pieni kolahdus/naksahdus.
Kolahduksen voi aikaansaada joskus töyssyyn ajo, joskus kääntäminen, joskus jarrutus /kiihdytys. Niinkuin jotain olisi irti.
Korimalli ei tuohon näytä vaikuttavan, sillä nuo 3 rakettia ovat olleet farkku, muna ja porras.
E-kadetin ominaisuus?: koliseva ovi.
-
Snowman
- 'Senator'

-
timiwild
- 'Admiral'

-
Kaitzu
- 'Diplomat'

-
JS
- 'Senator'

-
Jari79
- 'Diplomat'

-
Osku
Minulla naksahtaa äänekkäästi ilmeisesti juuri se rajoitin aina kun avaa oven... (siis etuoven)Jari79 kirjoitti:juu mulla oli sama homma... sen korjasin ja loppu kolinat.JS kirjoitti:Se on se tappi mikä rajoittaa ovenaukaisun. joko kahtena kappaleena tai muutenvaan väljä.
Mitäköhän ois tehtävissä, jotta äänen sais pois? (en oo tarkemmin asiaa tutkinut, tuli vaan tästä topiikista mieleen)
-
tpk_83
- 'Senator'

-
TJT
- 'Diplomat'

Itellä calibrassa naksuu ne tuulihakoja kiinni pitävät putkisokat,kun ovat väljät.Osku kirjoitti:Minulla naksahtaa äänekkäästi ilmeisesti juuri se rajoitin aina kun avaa oven... (siis etuoven)
Mitäköhän ois tehtävissä, jotta äänen sais pois? (en oo tarkemmin asiaa tutkinut, tuli vaan tästä topiikista mieleen)
-
c-murder
- 'Senator'