ketä tunnustaa....
ketä tunnustaa....
olisin halukas tietämään ketä on ennen omistanut mun nykyisen auton:
bgi-846 opel kadett gsi 1.8,harmaan värinen. olisin halukas tietämään tosta moottorista jotain kun nyt tuntuu että onko tuolle jotain tehty,muuta kuin huoltoa.
bgi-846 opel kadett gsi 1.8,harmaan värinen. olisin halukas tietämään tosta moottorista jotain kun nyt tuntuu että onko tuolle jotain tehty,muuta kuin huoltoa.
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
bikedrifters.fi
tuntuu potkivan jonkin verran paremmin kuin vakio. tää tuli mulle vantaalta mutta ei ollut ollut kauan sillä hepulla keneltä mulle tuli. ois kiva jos jotain tietoa sais kun nyt vaihettiin ilmamäärä mittari ja ei tunnu niin hyvin menevän mutta tyhjäkäynti parani huomattavasti,tyhjäkäynti oli samanlainen kuin ois nokka vaihettu.
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
bikedrifters.fi
On muuten tuttu peli.Tuo kadetti on mun entinen auto.Annoin sen vaihdossa,kun ostin kakstonnisen neliveto vectran.Kadetti jäi silloin helsinkiin yhteen autoliikkeeseen.Se oli kuulemme vähän ajan päästä myyty heinolaan.Asun itä-suomessa ja ostin sen alunperin helsingistä.Se silloin aika paskassa kunnossa,kun ostin sen. Kadettin kunnostamiseen upposi niin paljon rahaa,että en viitsi enää edes laskea.Huollatin aina säännöllisesti ja viiat korjattiin aina,kun niitä ilmeni.
Huomasin myös sen,että on aika pirteä 1.8 gsi:ksi ja kone tuntui potkivan aika hyvin.Kakkosella otti mittariin yli 80km/h ja kiihty ihan hyvin.Nokkien vaihdosta ei ole mitään tietoa,mutta tyhjäkäynti oli just sen tapaista,että ne olis vaihdettu.Ostin myös siihen sen marteliuksen takavaimentimen.
Huomasin myös sen,että on aika pirteä 1.8 gsi:ksi ja kone tuntui potkivan aika hyvin.Kakkosella otti mittariin yli 80km/h ja kiihty ihan hyvin.Nokkien vaihdosta ei ole mitään tietoa,mutta tyhjäkäynti oli just sen tapaista,että ne olis vaihdettu.Ostin myös siihen sen marteliuksen takavaimentimen.
Re: ketä tunnustaa....
Jos on kaverin vanha auto, niin nokka-akseli+peltisarja+bensanpaine nostettu. Tunnistaa siitä että ennen väri ollut punainen, eikä esim. peräkonttia ole maalattu. tosin siitä on aikaa n. 8v enkä tiedä missä auto on sen jälkeen pyörinyt/onko edes liikenteessä enäänj-ptuning kirjoitti:olisin halukas tietämään ketä on ennen omistanut mun nykyisen auton:
ei oo ollut punainen eikä oo peltisarjaa jne. mutta 2 vaihteella kelaa yli 100km/h mittariin
ja vaihdon ilmamäärä mittarin just ton tyhjäkäynnin vuoksi,se kyllä parani mutta eipä oikein tunnu menevän ihan niin hyvin enää. eli vaihdan sen takasin
nyt ois auto menossa maalarille niin sen jälkeen vois pistää kuvia siitä näkyviin. nyt se on ainakin maalattu päin vittua

Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
bikedrifters.fi