no, sehän on ihan raha kysymys Nuukamies väsää itse, rahamies ostaa kaupasta
Niin no :/ Mitenkä sen väsäisi? ottaisin muotin orkkis maskista? vai vakio maskii muokkaisin niin että ottaisin sen takamuoviritilän pois...? Vai mitenkäkö?...
[/quote]
Jos se on mahdollista niin vaihtaisi sen muoviritilän johonkin verkkoo ehkä joku osaisi neuovoa?
ata kirjoitti:Ei tuo ylimääräistä korisarjaa kaipaa, siinähän on jo alkuperäiset helmalevikkeet ja takaspoileri jotka omasta mielestä ovat just parhaat A-Vectraan. Ja et ole aasi, kun olet noin hienon auton hankkinut. Vehjes vain muuten kondikseen, mahdollisesti alustasarjaa ja muuta pientä ja varmaan ruostehommiakin tuonikäisessä Opelissa on, ellei ole jo korjattu.
Siinä on alusta massattu, helmat ok, kaaret ok, ainut että takaluukussa on aika paha ruoste tulee vähän läpi, enkä tiedä miten korjata? Leikata pois pala? hioa? jos hioo niin se menee todella ohkaiseksi :S hmm... Mutta katsastuksesta meni täydellisesti läpi, ei mistään moiteitta vuosimalli on -94.
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Jos se on mahdollista niin vaihtaisi sen muoviritilän johonkin verkkoo ehkä joku osaisi neuovoa?
Niin sitä miekin olen miettinyt mutta maskin alareunaan jää pieni u:n muotoinen lovi...? mitäs sille tekis?
[/quote]
alapuolelle liimaat vaikka jonku ohuen levyn (helpottaa pakkelointia ) ja pakeliittia ja maalaus rosessi ja verkko (vaikka sikaliimalla?).. siinä kai se..
alapuolelle liimaat vaikka jonku ohuen levyn (helpottaa pakkelointia ) ja pakeliittia ja maalaus rosessi ja verkko (vaikka sikaliimalla?).. siinä kai se..
Voi ei, pitää käyttää orkkis maski :S no siihen ei kyllä sitten jää muita vaihtoehtoja [/quote]
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
ata kirjoitti:Tai jättää sen Opelin logon siihen paikoilleen ja vaihtaa vain muovisen ritilän esimerkiksi alumiinisella:
Nuo kuvat siis omasta Vectrastani.
Jouduit sie leikkaamaan maskissa oleva muoviverkosta tuon Opel-merkin irti, kun eikös se ole kiinni siinä verkossa samalla tavalla kuin B-mallin vectrassa?
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Muuten tietääkö kukaan pitääkö paikkansa, kun luin Opel - Huoltokirjasta että jos meinaa ottaa vaihekepin nupin irti niin se pitää lämmittää?? :S ja kun laittaa toisen niin sekin pitää lämmittää...? Mistä moinen?
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Dohc_16 kirjoitti:Muuten tietääkö kukaan pitääkö paikkansa, kun luin Opel - Huoltokirjasta että jos meinaa ottaa vaihekepin nupin irti niin se pitää lämmittää?? :S ja kun laittaa toisen niin sekin pitää lämmittää...? Mistä moinen?
Nuppi liimattu kiinni, jos ei haba riitä niin lämmittämällä voi lähtiä helpommin.
Itse tein ton maskihomman joskus samalla lailla et jätin sen opelin merkin keskelle ja laitoin taakse verkon. Sai ihan mukavasti muovia leikellä. Mut ei se pian enää miellyttänyt ja leikkasin merkinkin pois. Paljon hienompi.
VecculiOoppeli kirjoitti:Itse tein ton maskihomman joskus samalla lailla et jätin sen opelin merkin keskelle ja laitoin taakse verkon. Sai ihan mukavasti muovia leikellä. Mut ei se pian enää miellyttänyt ja leikkasin merkinkin pois. Paljon hienompi.
No pitää siis kokeilla tehdä se merkitön maski niin että otan sen muoviverkon pois ja alumiiniverkko tilalle, kun http://www.tuning-zone.pl on halpaa alumiiniverkko (100cmx25cm = vähän päälle 5€) Jos sieltä jotain tilais esim. äänenvaimentimen...vvs en hommaa millonkaan...
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
tulee kyllä ikävä omaa veccua kun kattelee noita kuvia siitä. Toivottavasti sai hyvän kodin Pietarsaaresta.
mutta jos jotain muuta nyt on pakko laittaa niin Mattigin puskin samaa mallia mitä esim ATA:n callessa, vakio GT helmat ja ei missään nimessä tollasta takapuskinta missä putki tulee välistä vaan ihan joku normi puskuri missä max joku syvennys putkelle. Tämä nyt taas sit vaan mun mielipide.