D-Kadetin Etulampuista
D-Kadetin Etulampuista
juu eli olen Kadett 1.2 S vm. -84 onnellinen (toistaiseksi) omistaja ja ihmettelen vaan että oon nähnyt sekä 84että vanhemmissa d-kadeteissa noita neliön muotoisia etvaloja mutta omassa pyöreät...olen myös törmännyt pyöreisiin eli mikäköhän kaava niissä oikein on? moottorin kokoko mahtaa olla ratkaiseva tekijä???
Re: D-Kadetin Etulampuista
Ihan oikeilla jäljillä olet.pirkk kirjoitti:juu eli olen Kadett 1.2 S vm. -84 onnellinen (toistaiseksi) omistaja ja ihmettelen vaan että oon nähnyt sekä 84että vanhemmissa d-kadeteissa noita neliön muotoisia etvaloja mutta omassa pyöreät...olen myös törmännyt pyöreisiin eli mikäköhän kaava niissä oikein on? moottorin kokoko mahtaa olla ratkaiseva tekijä???
juu se on kyllä ihan hyvässä mallissa.. kilometreistä en osaa sano koska kunsain auton niin 88300 olimittarissa ja siihen eteen ehkä 2 tai 3....vaikea sanoa. Pohjoisesta tullut auto eli kori on muuten priimakunnossa mutta ei vahattu eli punainen on matta nykyään. suunnitelmissa olisi laitta orkkiskuntoon pintapuolisesti ja konetta ehkä ihan hieman piristää ihan vaan maantieajoon varmuutta tuomaan että pääsisi ohikin. kyseiseen autoon olisi hakusessa orkkis peltivanteet mutta en edes tiedä millaisia on ollut 84 alkuperäiset ja löytääköhän niitä jostai.. juu ja lamppuja en vaihda pyöreät on hieeenot.
Pohjoisesta tullut auto eli kori on muuten priimakunnossa mutta ei vahattu eli punainen on matta nykyään. suunnitelmissa olisi laitta orkkiskuntoon pintapuolisesti ja konetta ehkä ihan hieman piristää ihan vaan maantieajoon varmuutta tuomaan että pääsisi ohikin. kyseiseen autoon olisi hakusessa orkkis peltivanteet mutta en edes tiedä millaisia on ollut 84 alkuperäiset ja löytääköhän niitä jostai.. juu ja lamppuja en vaihda pyöreät on hieeenot.[/quote]
Punainen väri on pigmentiltään aika huono ja helposti mattaantuva ja eli hapettuva. Nykyiset värit parempia. Mutta kun myllytät pinnat "Faregla G10:llä tai Autoglymin paint renewatorilla niin väripinnasta tulee hieno. Jos nyt hieman tehoja lisää haluat niin isompi kaasari ja paremmin "hengittävä" pakopuoli jo auttaa jos nokkakeppiä et halua vaihtaa.
Punainen väri on pigmentiltään aika huono ja helposti mattaantuva ja eli hapettuva. Nykyiset värit parempia. Mutta kun myllytät pinnat "Faregla G10:llä tai Autoglymin paint renewatorilla niin väripinnasta tulee hieno. Jos nyt hieman tehoja lisää haluat niin isompi kaasari ja paremmin "hengittävä" pakopuoli jo auttaa jos nokkakeppiä et halua vaihtaa.
pakopuoleen en viitsis hirveesti kajota kun äänet haluisin pitää mahd. pieninä. kaveri ehdotti mietoa turbottamistakin kun on 84 niin ei tarvitte anella lupia.. mutta katotaan nyt mitä asioista enemmän tietävät ehdottaa.itelle ensimmäinen auto eli ensimmäinen rakennuksen kohde. joka tapauksessa atomeiksi pitäisi talven jälkeen auto laittaa.. jos ehdotuksia on mitä kannattaisi tehdä niin vastaan otetaan, mutta tekniikkapuolen parrannukset tosiaan jäävät lieviksi, päämääränä lähinnäsaada koneesta toimintavarma ja pikku piristys..
niin juu ja ulkopuolesta sen verran että saattaa olla että hion ja maalautan kokonaan uusiksi kun on jo kuitenkin 21v.vanha.. pikkusälät kuten takaluukun mallimerkit sun muut ovenkahvat yms. pitäisi jostain löytää tai sitten vaan puunata noista vanhoista, jotka kyllä on jo aikas huonossa kunnossa...