Kapistus tulee olemaan opiskelujen takia vielä vuosia käyttöautona lähinnä kesäisin ja pitäähän se sen näköinen olla, että sitä kehtaa vielä kymmenen vuoden päästä harrastusautona käyttää
Auto ollut minulla nyt noin 5 vuotta ja sinä aikana mittariin on kertynyt noin 70 000 km alkuperäisen, suht runsaan lukeman jatkoksi. Vaan eipä ole tarvinnut juuri rahoja ylimääräisiin remontteihin käyttää. Vakiotapausten, eli takakaarien ja venttiilinnostimien vaihdon lisäksi vain normi huollot. Ja sitten koputellaankin puuta.. Edellisen omistajan jäljiltä oli jakohihna vaihtamatta ja kilometrejä kertyi sille hihnalle päälle 100 000
Takaluukun ja konepellin hitsaukset tehty Kaverin toimesta Hämeenkyrössä. Lisätietoja www.kymppimetalli.fi

-Keulaan asennettu E36:n ajovalot, konepeltiä jatkettu hitsaamalla ja lisätty GSi-Astran ilmanpoistoaukot. Etupuskurin kulmiin ruuvattu Calibran vakiokulmasplittereistä muokatut tekeleet. Talven mittaan väsäilen Angel-Eyes:it parkeiksi jos jaksan.
-Alkuperäisten helmojen päälle sovitettu M3-helmat

Takalasin päällä katonjatkelippa. Takaluukun kansi muotoiltu hitsaamalla vähän normaalia poikkeavammaksi. Näkyy kuvista.. tai sitten ei, mutta samantapainen pokkaus kuitenkin kuin esim. C Vectroissa
-Sisustan olen pyrkinyt pitämään mahdollisimman alkuperäisen näköisenä. Ralliratit, sporttijakkarat ja nelipistevyöt kuuluu rata- ja ralliautoihin. Sen sijaan Calibran nelipuolaruorin meinasin vaihtaa, vaan viimehetkellä tykästyinkin alkuperäiseen rattiin sen keskimuovia hieman maalailtuani. Jalopuupaneelit sivuovissa maalasin "kromi"-maalilla ja KYLLÄ, tuli todella surkean näköinen. Ensitalven puhdetöinä olisi sitten jonkinlaisen sisustuskalvon hankkiminen ja liimailu paneeleihin.
Mittariston, lämmönsäätöpaneelin ja ajotietokoneen valaistuksen olen toteuttanut sinisillä ledeillä. Ja leditys jatkuu tänä talvena loppuun toivottavasti.. Eli suunnitelmissa olisi toteuttaa kaikki valaistus ledeillä. Alkaen istuimien lämmönsäätönamiskuukkeleista aina ovivaloihin asti.
-Alustasarja on Weitec Ultra GT tolpat ja G&M -60mm jouset.
Vanteet 17" et 37 205/40-17 Kumhoilla
Ja kuten kuvista voidaan huomata on perä aikaslailla kyykyssä, joten saattaapi olla että talvella tulee laitettua taakse takaisin -40mm Weitec:n jouset pysyvästi.
-Fully Protected by Cobra
Siinäpä jotain alkuun.. Moottori on täysin vakio C20XE..Vielä tällähetkellä