GTI-magazine ja lukijoiden autot.....
-
Jani Mukkala
- OCF Member

Katselin tässä kesällä tullutta gti-magazinea ja siinä oli esiteltävänä lukijoiden omia autoja(tämän vuoden ensimmäinen lehti missä oli lukijoiden autoja)ja siitä pisti silmään kaksi opelia, toinen oli valkoinen vectra missä mm.18" alut ja olikohan mcr:n korisarja ja toinen oli punainen e-kadett missä oli mm. "bad boy look" konepelti ja 17" alut.Onkohan noi kumpikaan auto/omistaja kerhossa jäsenenä? Ja tietääkö kukaan noitten autojen tekniikasta enempi? Kadetti taisi olla ivalosta ja vectra anjalankoskelta.
Sen verran oon kuullu juttua tuosta autosta että siinä oli ennen remmiahdin mutta ei kuulemma enää. Kuitenkin luvat ja kaikki on kunnossa että senku heittää kiinni. Muistaakseni siinä on hestecit sun muut valmiina...On 2003-01-03 20:13, hks wrote:
Samalla tulikin mieleen että onkohan foorumin lukijoista joku keltaisen 3000 camel omegan omistaja ? Törmäsin sattumalta häneen helsingissä kun olin parkissa hän tuli juttelemaan ja kyselemään autostani. Olis ollu vaan mielenkiintoista kysellä hiuken enempi siitä cameli mallista.
Tämä siis kuulopuhetta.
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
Vectra '90 20NE
Joo samaa oon mä kuullut, hestecistä en oo varma kuvissa näkyy ainakin hestec tarratOn 2003-01-04 14:18, Chewie wrote:Sen verran oon kuullu juttua tuosta autosta että siinä oli ennen remmiahdin mutta ei kuulemma enää. Kuitenkin luvat ja kaikki on kunnossa että senku heittää kiinni. Muistaakseni siinä on hestecit sun muut valmiina...On 2003-01-03 20:13, hks wrote:
Samalla tulikin mieleen että onkohan foorumin lukijoista joku keltaisen 3000 camel omegan omistaja ? Törmäsin sattumalta häneen helsingissä kun olin parkissa hän tuli juttelemaan ja kyselemään autostani. Olis ollu vaan mielenkiintoista kysellä hiuken enempi siitä cameli mallista.
Tämä siis kuulopuhetta.
Remmiahdin ei oo omistajan mukaan nyt kiinni.
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
Se valkoinen vectra, jonka teksteissä sanotaan: "auto kokee muodonmuutosta rajulla kädellä" on mätä paska, ja on sen takia osina... oli käyttäny ruostesuojauksessa niin siellä oli sanottu, että ei ole jäljellä mitään mikä tarvitsisi suojausta...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
-
Jani Mukkala
- OCF Member

-
Jani Mukkala
- OCF Member

-
Jani Mukkala
- OCF Member