Mikä v...tu..näissä...

Keskustelua Opeleista
PetskuR
'Admiral'
'Admiral'

Mikä v...tu..näissä...

Viesti Kirjoittaja PetskuR »

..ooppeleissa viehättää...?

Meillä on mv6 ja pari kyykkypyörää, xx ja r1...(mikään näistä ei oo ihan uus)

Edellinen auto oli accord(n.3vuotta ja 50tkm) ja mitään muuta ei tarvinnu tehdä ku ajaa ja tankata....

Siis ku lukee noita opel vikahistorioita...aika uskomatonta...

Eihän Honda autoilla ole vastaavia foorumejakaan, mut...?

Tykkään nykyisestä Opelista kyllä(kunhan vaan saan kortin takaisin mopoajokauden jälkeen), mut, tieto lisää tuskaa, pitänee paikkaansa..?

Pointti on et, mersu, bmw ja audi...tietty status, mut opel...??
c-murder
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja c-murder »

Ooppelit on vaa niin hyviä
Carina II 1.6 vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

...ja riisit on tarkoitettu syötäväks.
Kuva
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

en nyt menis kehumaan, että nää niiin mainioita on. :-? -en kyllä ajais muulla kuin eurooppalaisella autolla - ja ooppelihan on siinä mielessä hyvä valinta. Japsien ulkomuoto ei ainakaan minua miellytä. :roll: (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta)
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Kummasti se vaan (käytetyidenkin) Opeleiden kauppa käy, vaikka p*skoiksi haukkuvat.

Porukoiden B-Vectroilla ajettu yhteensä omaa ajoa n.400tkm. Suurin remontti ollut etupyörän laakereiden + eberin hehkun vaihto. Että luotettavasti on eteenpäin päästy, tielle ei ole koskaan tarvinnut jäädä.
Yhtä luotettavaa meno oli aikoinaan A-Omegan kanssa, jolla rullailtiin vajaassa seitsemässä vuodessa 300tkm.
TURBOGSI
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TURBOGSI »

Yksinkertaisesti rahan puolesta;
Omistan Parhaan, Elän Leveästi :lol:
Bmw 535 Turbo
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: Mikä v...tu..näissä...

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

PetskuR kirjoitti: Eihän Honda autoilla ole vastaavia foorumejakaan, mut...?
http://www.dynamiitti.com

Tuolta löytyy Hondalle oma foorumi ja sieltä löytyy aivan varmasti yhtä paljon vikoja Hondaan kuin täältäkin Ooppeleihin...

Jokainen valitsee itse autonsa, jos ei Omega miellytä myy pois ja osta riisikuppi.

Käsittämätöntä että porukka tulee foorumille itkemään kuinka paskan auton on _itse_ hankkinut....
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

ihan mukavavia vehkeitä kun ei turhia stressaa....Pakosarja vuotaa, venakoppa vuotaa, ilmastointi vuotaa mutta mitä vitun väliä kun eteenpäin menee...
AXEL F
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AXEL F »

Niin, ja millaista keskustelua siitä Hondasta voi saada aikaan jos ei muuta siitä on sanomista kuin että "olen tankannut ja öljyt vaihtanut"? :D
Kun ooppeleista ei keskusteluaiheet ihan heti lopu.... 8)
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

AXEL F kirjoitti:Niin, ja millaista keskustelua siitä Hondasta voi saada aikaan jos ei muuta siitä on sanomista kuin että "olen tankannut ja öljyt vaihtanut"? :D
Autetaan nyt miestä mäessä kun et ilmeisesti osaa/ymmärrä mennä tuonne tekniikka osioon...

http://forum.dynamiitti.com/viewforum.p ... 06e56e511a

Eli yllä oleva linkki menee suoraan sinne, kyllä siellä näköjään keskustelua on syntynyt mutta yksikään aihe ei ole tankkauksesta tai öljynvaihdosta...

Itsekin olen joutunut hondaakin korjaamaan, eikä sellaista laitetta ole tehty mikä ei huoltoa kaipaa.

Tosiaan jos mielestäsi tankkaus ja öljynvaihto riittää mene bussilla, pääset varmemmin perille :lol:
Haggis
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Haggis »

Ei osteta JAPSI romua,vaan SAKSALAINEN 8)

Kuulustaa muuten aivan yhdeltä kappaleelta....
Ei osteta japsiromua vaan SAKSALAINEN
Puuhis:)
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Puuhis:) »

Woody kirjoitti:ihan mukavavia vehkeitä kun ei turhia stressaa....Pakosarja vuotaa, venakoppa vuotaa, ilmastointi vuotaa mutta mitä vitun väliä kun eteenpäin menee...
:D
AXEL F
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AXEL F »

vectraTBO kirjoitti:
AXEL F kirjoitti:Niin, ja millaista keskustelua siitä Hondasta voi saada aikaan jos ei muuta siitä on sanomista kuin että "olen tankannut ja öljyt vaihtanut"? :D
Autetaan nyt miestä mäessä kun et ilmeisesti osaa/ymmärrä mennä tuonne tekniikka osioon...

http://forum.dynamiitti.com/viewforum.p ... 06e56e511a

Eli yllä oleva linkki menee suoraan sinne, kyllä siellä näköjään keskustelua on syntynyt mutta yksikään aihe ei ole tankkauksesta tai öljynvaihdosta...

Itsekin olen joutunut hondaakin korjaamaan, eikä sellaista laitetta ole tehty mikä ei huoltoa kaipaa.

Tosiaan jos mielestäsi tankkaus ja öljynvaihto riittää mene bussilla, pääset varmemmin perille :lol:

Tarkoitin kyllä enemmän sitä, että ne jotka EIVÄT ajele ooppelilla yleensä väittää et muuta ei tarvi tehdä kuin tankata jne. Kyllä se mulla on kirkkaana mielessä et kyllä niitä riisejäkin tarvii huoltaa, ei siinä apuja mäessä tarvii... :wink:
Antti H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Antti H »

Tossa on oikean honda clubin osote
http://www.honda-club.com/
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona

OCF Formulatietäjä 2010&2018
Temezz
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Temezz »

ooppelissa on mielestäni hinta/laatu-suhde kohdallaan. Laadussa vois ehkä olla paikoin paranneltavaa, mutta hinnatkaan ei päätä huimaa ja jos ajattelee, että minkälaisen kiesin saa muista merkeistä esim. MV6:n hinnalla...niin eipä kovin kummosta kovin helpolla irtoa.

Omat japsit ovat pääosin toimineet moitteetta, mutta kun ne sadzz lahoaa jopa ooppelia nopeemmin....;)
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Vastaa Viestiin