Mihin kiinnittää huomiota Vectra A GT/2000 ostettaessa
Mihin kiinnittää huomiota Vectra A GT/2000 ostettaessa
Elikkäs otsikko kertoo lähes kaiken, olsin pian menos kattoon yhtä GT vectraa vaasaan ja kysyisin mihin kaikkeen kannattaa kiinnittää huomiota, tyyppiviat,arimmat ruostepaikat,tekniikka.... sen tiedän et takakaaret niissä on aikas herkkiä 
Kannattaa tarkistaa laturin kunto
Itsellä ollut 2 Vectra 2000:sta ja molemmista oli laturit rikki ostaessa. Toisella en päässy edes kotiin asti
Joo mut tosiaan kannattaa katsoa ne paikat mitä C20XE-Veccu mainitsi ja sitten myös takakontin lunkku on monesti umpimätä kiitos sen ihanan muovilevyn jossa on rekisterikilpi...
Itsellä ollut 2 Vectra 2000:sta ja molemmista oli laturit rikki ostaessa. Toisella en päässy edes kotiin asti
Joo mut tosiaan kannattaa katsoa ne paikat mitä C20XE-Veccu mainitsi ja sitten myös takakontin lunkku on monesti umpimätä kiitos sen ihanan muovilevyn jossa on rekisterikilpi...
Re: Mihin kiinnittää huomiota Vectra A GT/2000 ostettaessa
ostat multa auton nii ei tarvii katella noita turhaan..ku minä oon ne jo katellu..laturista peräkonttinIceQL kirjoitti:Elikkäs otsikko kertoo lähes kaiken, olsin pian menos kattoon yhtä GT vectraa vaasaan ja kysyisin mihin kaikkeen kannattaa kiinnittää huomiota, tyyppiviat,arimmat ruostepaikat,tekniikka.... sen tiedän et takakaaret niissä on aikas herkkiä
**ex Vectra c20xe**
- Ruostuva Omega
- 'Kadett'

Kyllä minä vilkaisisin ohjausvaihteen kunnon, jos vuotaa öljyä ainoa korjaus on uusi tilalle. vuonna 2000 oli kaksi vaihtoehtoa korjattu kuusituhatta mummoa ja tehdas uusi kaksitoistatuhatta mummoa eli vitusti rahaa omasta pussista. tsiikaa samalla ettei käsijarrurummut ole jumissa, ei kallis vaan epämukava korjattava.IceQL kirjoitti:Elikkäs otsikko kertoo lähes kaiken, olsin pian menos kattoon yhtä GT vectraa vaasaan ja kysyisin mihin kaikkeen kannattaa kiinnittää huomiota, tyyppiviat,arimmat ruostepaikat,tekniikka.... sen tiedän et takakaaret niissä on aikas herkkiä
- Ruostuva Omega
- 'Kadett'

Kyllä minä vilkaisisin ohjausvaihteen kunnon, jos vuotaa öljyä ainoa korjaus on uusi tilalle. vuonna 2000 oli kaksi vaihtoehtoa korjattu kuusituhatta mummoa ja tehdas uusi kaksitoistatuhatta mummoa eli vitusti rahaa omasta pussista. tsiikaa samalla ettei käsijarrurummut ole jumissa, ei kallis vaan epämukava korjattava.IceQL kirjoitti:Elikkäs otsikko kertoo lähes kaiken, olsin pian menos kattoon yhtä GT vectraa vaasaan ja kysyisin mihin kaikkeen kannattaa kiinnittää huomiota, tyyppiviat,arimmat ruostepaikat,tekniikka.... sen tiedän et takakaaret niissä on aikas herkkiä