GSI Astra ja kone lähes uusiksi
Niin, no on tarkastajasta kiinni, että millainen tappelu siitä tulee, ei oikein tarkkaan tiedä, kuinka pahasti niitä muita osia on mennyt.
Juu, kyllä vituttaa aika kivasti, vitutti muutenkin, että kesä oli lähes ohi, ja piti noille muutamille ratapäiville vielä mennä, eli nyt mentiin muutama pykälä taaksepäin...
Juu, kyllä vituttaa aika kivasti, vitutti muutenkin, että kesä oli lähes ohi, ja piti noille muutamille ratapäiville vielä mennä, eli nyt mentiin muutama pykälä taaksepäin...
Opel Astra GSI 2.0 -93
Auts!
Ei kait tuo vielä autoa lunastukseen vie?
Siinähän on sitten hyvä aloittaa täydellinen korin kunnostus
Mutta mahtaa vituttaa kuitenkin!
Ei kait tuo vielä autoa lunastukseen vie?
Siinähän on sitten hyvä aloittaa täydellinen korin kunnostus
Mutta mahtaa vituttaa kuitenkin!
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Nuniin. Tarkastajan kanssa puhuttu useampaankin otteeseen. Sano suoraan, että korjataan. Korjaus kustannus n. 4000-5000 euroa eli ei ihan pieni summa kuitenkaan. Taka-akseli menee ainakin vaihtoon ja joitakin tukivarsia. Vanteita ei (onneksi) löytänyt enään mistään joten saan uudet, huomenna pitäisi ihmetellä uudet vanteet jotka maksaisi 400-500 euroa, ei ihan hulppea summa, mutta juurikin se summa mitä noista vanteista on maksettu aikoinaan. Jos olisi ylimääräistä paalua niin voisi laittaa omaa rahaa ja ostaa kalliimmat, mutta tyydyn nyt tohon hintahaarukkaan.
Nähtäväksi jää kauan korjaus kestää, aloittivat jo tänään. Tarkastaja puhui paristaviikosta noin, tosin kiirettä ei enään ole mihinkään.
Tarkastaja puhui myös, että takasiipi menee vaihtoon, mutta en oikein ymmärtänyt, että mikähän se on, ei ainkaan siitä lipasta kontinluukun päällä voinut puhua, koska siinä nyt ei ole naarmun naarmua. Takakontinluukku?
Noh, elämä voittaa ja tuon astran tarina ei ihan lopussa ole vielä. Eikä onneksi rungossa mikään ottanut höpöä, tarkistavan sen vielä kuitenkin sen firman laitteilla jotta on sitten kanssa suora.
Nähtäväksi jää kauan korjaus kestää, aloittivat jo tänään. Tarkastaja puhui paristaviikosta noin, tosin kiirettä ei enään ole mihinkään.
Tarkastaja puhui myös, että takasiipi menee vaihtoon, mutta en oikein ymmärtänyt, että mikähän se on, ei ainkaan siitä lipasta kontinluukun päällä voinut puhua, koska siinä nyt ei ole naarmun naarmua. Takakontinluukku?
Noh, elämä voittaa ja tuon astran tarina ei ihan lopussa ole vielä. Eikä onneksi rungossa mikään ottanut höpöä, tarkistavan sen vielä kuitenkin sen firman laitteilla jotta on sitten kanssa suora.
Opel Astra GSI 2.0 -93
Hienoa, että Astrasi elämä jatkuu
Takasiivellä tarkoitetaan yleensä peltiä takaovesta takavaloon saakka, eli kaikki takakaaren ympäristössä.
Tuon vaihto Astrat tuntien ei ole laisinkaan huono juttu
Takasiivellä tarkoitetaan yleensä peltiä takaovesta takavaloon saakka, eli kaikki takakaaren ympäristössä.
Tuon vaihto Astrat tuntien ei ole laisinkaan huono juttu
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ahaa eli sitä lokariosaa. No se menikin aika lyttyyn ja tarkastajan sanojen mukaan on ottanut osumaa joskus aikasemminkin.
Aika vaarallista, kun on tarkastaja joka tuntee noi asiat ja tehnyt sitä monta vuotta, ja sitten on minä, jolla ei ole noista vakuutus asioista saati korjaus velvoitteista mitään hajua. Pieni pelko perseen alla, että vetääkö mua ihan höplästä.
Kuten vanteissa sano, "Vakuutuksen ei tarvitse korvata noita alumiini vanteita, mutta tässä tapauksessa korvataan nekin"
Mun mielestä auton pitää olla siinä kunnnossa kuin ennen mälliä...
Aika vaarallista, kun on tarkastaja joka tuntee noi asiat ja tehnyt sitä monta vuotta, ja sitten on minä, jolla ei ole noista vakuutus asioista saati korjaus velvoitteista mitään hajua. Pieni pelko perseen alla, että vetääkö mua ihan höplästä.
Kuten vanteissa sano, "Vakuutuksen ei tarvitse korvata noita alumiini vanteita, mutta tässä tapauksessa korvataan nekin"
Mun mielestä auton pitää olla siinä kunnnossa kuin ennen mälliä...
Opel Astra GSI 2.0 -93