Calibra Turbo
äh siis noh ehkäpä se olis parempi välillä tehdä niin että ihan tarkoituksella pitää sen korin ulkoasun vakion näköisenä ja panostaa siihen tehoon senkin ajan mitä sovittelee jotain lasikuitukikkareita. Noh jokainen väsää niinkuin itse katsoo parhaimmakseen ja tärkeimmäksi.
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
-
J_Lanttola
- 'Admiral'

No joo... hyvä pointti tuokin. mutta tässä nyt on ainakin aluksi etusijalla tuo ulkonäkö. Tekniikka on nyt aluksi ainakin ihan riittävä ja kestääpähän paremmin kun auto kuitenkin on lähes jokapäiväisessä käytössä.
Ja tämähän on siis kaverin auto, itse laittelen sitä vaan kun aikaa riittää, kun kaverilla ei ole kunnon tiloja.
Oma projekti sitten keskittyy enemmän tekniikkaan kuin ulkonäköön:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9d35329dca
Ja tämähän on siis kaverin auto, itse laittelen sitä vaan kun aikaa riittää, kun kaverilla ei ole kunnon tiloja.
Oma projekti sitten keskittyy enemmän tekniikkaan kuin ulkonäköön:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9d35329dca
-J.Lanttola-
-
J_Lanttola
- 'Admiral'

-
J_Lanttola
- 'Admiral'

Ok. täytyy yrittää saada kuvat johonkin parempaan paikkaa, jos toimisi paremmin.
Nyt on etu- ja takahelma maalattu:

Takahelma kesti sen aikaa ehjänä että toni kävi hakemassa auton... itse olin syömässä ja kohta toni soittaa että nyt se on irti. oli hallista ulos ajettaessa vähän rouhassut ja toinen pääty irti... noh, eipä siinä mitään isompia tullut, nyt se vaan on päältä päin ruuvilla kiinni.

Takahelma kesti sen aikaa ehjänä että toni kävi hakemassa auton... itse olin syömässä ja kohta toni soittaa että nyt se on irti. oli hallista ulos ajettaessa vähän rouhassut ja toinen pääty irti... noh, eipä siinä mitään isompia tullut, nyt se vaan on päältä päin ruuvilla kiinni.
-J.Lanttola-
-
J_Lanttola
- 'Admiral'

Täytyy sanoa etten yhtään ihmettele vaik lasikuidun kappaleet lentävätkin välillä,täytyyhän autossa joku maavarakin olla,no viimeistään ne jää katsastukses jarrutesteriin....J_Lanttola kirjoitti:Ok. täytyy yrittää saada kuvat johonkin parempaan paikkaa, jos toimisi paremmin.
-
J_Lanttola
- 'Admiral'

Kyllä tossa nyt muuten on maavaraa ihan riittävästi (maasturit on erikseen) mutta takahelma on vähän turhan alhaalla. Tosin sekin on nyt vähän ylempänä, kun irrotettiin päädyt vielä ja laitettiin pari senttiä ylemmäs, kun aluksi tuli vahingossa hiukka alas.
Ja sekin vaikuttaa aika paljon että alusta on hyvä ja riittävän jäykkä, joten jouset ei ole lyömässä pohjaan joka töyssyssä.
Ja sekin vaikuttaa aika paljon että alusta on hyvä ja riittävän jäykkä, joten jouset ei ole lyömässä pohjaan joka töyssyssä.
-J.Lanttola-
-
J_Lanttola
- 'Admiral'

No niin, näyttäisi siltä ettei mukana tullut cooleri sovi kyllä millään paikalleen, eli sinne pitäsisi jotakin muuta keksiä. Onko kukaan laittanut ilmastoituun calibraan isompaa cooleria? vinkit olis tarpeen.
Parempaa turboa ja pakosarjaa on värkkäilty kovasti, mutta onko ehdotuksia mikä turbo tonne olisi sopiva? tavotteet liikkuu siinä 250-300 hv paikkeilla.
Parempaa turboa ja pakosarjaa on värkkäilty kovasti, mutta onko ehdotuksia mikä turbo tonne olisi sopiva? tavotteet liikkuu siinä 250-300 hv paikkeilla.
-J.Lanttola-