Calibra Turbo

Esittele Opel-projektisi tai autosi
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

äh siis noh ehkäpä se olis parempi välillä tehdä niin että ihan tarkoituksella pitää sen korin ulkoasun vakion näköisenä ja panostaa siihen tehoon senkin ajan mitä sovittelee jotain lasikuitukikkareita. Noh jokainen väsää niinkuin itse katsoo parhaimmakseen ja tärkeimmäksi.
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
J_Lanttola
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J_Lanttola »

No joo... hyvä pointti tuokin. mutta tässä nyt on ainakin aluksi etusijalla tuo ulkonäkö. Tekniikka on nyt aluksi ainakin ihan riittävä ja kestääpähän paremmin kun auto kuitenkin on lähes jokapäiväisessä käytössä.

Ja tämähän on siis kaverin auto, itse laittelen sitä vaan kun aikaa riittää, kun kaverilla ei ole kunnon tiloja.
Oma projekti sitten keskittyy enemmän tekniikkaan kuin ulkonäköön:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9d35329dca
-J.Lanttola-
J_Lanttola
'Admiral'
'Admiral'

Etuspoileri ja takahelma jo hiontavärissä. Hyvällä säkällä päästään sunnuntaina seinäjoen miittikiin ;) Jos vaikka huomen illalla saisin pintavärit suihkittua.

Kuva

Kuva

Kuva

Näkyykö nää kuvat nyt sitten kellään?
-J.Lanttola-
-JP-
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja -JP- »

ei näy
-WWW.PESUKINNAS.COM-

Octavia Elegance 2006
Polo Steilheck 1994
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Näkyy ainakin Netscapella kun painaa hiiren vasenta nappia ja valitsee view image.
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja -JP- »

näkyy sittenki jos oikeella napilla kopioi
osotteen ja näppää sen osoteriville.
-WWW.PESUKINNAS.COM-

Octavia Elegance 2006
Polo Steilheck 1994
J_Lanttola
'Admiral'
'Admiral'

Ok. täytyy yrittää saada kuvat johonkin parempaan paikkaa, jos toimisi paremmin.

Nyt on etu- ja takahelma maalattu:
Kuva

Takahelma kesti sen aikaa ehjänä että toni kävi hakemassa auton... itse olin syömässä ja kohta toni soittaa että nyt se on irti. oli hallista ulos ajettaessa vähän rouhassut ja toinen pääty irti... noh, eipä siinä mitään isompia tullut, nyt se vaan on päältä päin ruuvilla kiinni.
-J.Lanttola-
J_Lanttola
'Admiral'
'Admiral'

No nyt on lisää kuvia paremmassa paikassa:

http://www.foto3p.fi/album/albuminfo.php?id=162720
-J.Lanttola-
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

J_Lanttola kirjoitti:Ok. täytyy yrittää saada kuvat johonkin parempaan paikkaa, jos toimisi paremmin.

Nyt on etu- ja takahelma maalattu:
Kuva

Takahelma kesti sen aikaa ehjänä että toni kävi hakemassa auton... itse olin syömässä ja kohta toni soittaa että nyt se on irti. oli hallista ulos ajettaessa vähän rouhassut ja toinen pääty irti... noh, eipä siinä mitään isompia tullut, nyt se vaan on päältä päin ruuvilla kiinni.
Täytyy sanoa etten yhtään ihmettele vaik lasikuidun kappaleet lentävätkin välillä,täytyyhän autossa joku maavarakin olla,no viimeistään ne jää katsastukses jarrutesteriin....
J_Lanttola
'Admiral'
'Admiral'

Kyllä tossa nyt muuten on maavaraa ihan riittävästi (maasturit on erikseen) mutta takahelma on vähän turhan alhaalla. Tosin sekin on nyt vähän ylempänä, kun irrotettiin päädyt vielä ja laitettiin pari senttiä ylemmäs, kun aluksi tuli vahingossa hiukka alas.

Ja sekin vaikuttaa aika paljon että alusta on hyvä ja riittävän jäykkä, joten jouset ei ole lyömässä pohjaan joka töyssyssä.
-J.Lanttola-
J_Lanttola
'Admiral'
'Admiral'

No niin, näyttäisi siltä ettei mukana tullut cooleri sovi kyllä millään paikalleen, eli sinne pitäsisi jotakin muuta keksiä. Onko kukaan laittanut ilmastoituun calibraan isompaa cooleria? vinkit olis tarpeen.

Parempaa turboa ja pakosarjaa on värkkäilty kovasti, mutta onko ehdotuksia mikä turbo tonne olisi sopiva? tavotteet liikkuu siinä 250-300 hv paikkeilla.
-J.Lanttola-
Vastaa Viestiin