mitä kannattaa pyytää a-omegasta
-
calibra-92
- 'Senator'

mitä kannattaa pyytää a-omegasta
mitä kannattaa pyytää
-katsastan ens viikolla
-2 renkaat peltivanteilla
-ei ruosteessa
-vm 89
-ajettu 250tkm
-siisti sisältä
ajattelin jotain 900e???
-katsastan ens viikolla
-2 renkaat peltivanteilla
-ei ruosteessa
-vm 89
-ajettu 250tkm
-siisti sisältä
ajattelin jotain 900e???
900e on kyllä iso kasa rahaa, jos sillä omegan mielii, niin sillon pitää olla erittäin asiallisessa kunnossa oleva auto. itse en tavallisesta 2.0 ompusta koskaan maksaisi tuollaisia hintoja, tavallisesti helmavaurioinen tms. paikkailua vaativa omppu 88-92 on maksanut 200-350e.
oletko mitenkä tarkkaan kuikuillut niitä ruostepaikkoja? omput ruostuu nimittäin melko nopsaan kun alkuun pääsee, esim. eturunkoaisa siinä tulipellin kohdilla on yksi hyvä koputtelupaikka.
oletko mitenkä tarkkaan kuikuillut niitä ruostepaikkoja? omput ruostuu nimittäin melko nopsaan kun alkuun pääsee, esim. eturunkoaisa siinä tulipellin kohdilla on yksi hyvä koputtelupaikka.
Kerroppa mulle mistä löytyy 250 000km ajettua omegaa parilla sadalla eurolla. Käyn heti ostamassa muutaman??-TH- kirjoitti:900e on kyllä iso kasa rahaa, jos sillä omegan mielii, niin sillon pitää olla erittäin asiallisessa kunnossa oleva auto. itse en tavallisesta 2.0 ompusta koskaan maksaisi tuollaisia hintoja, tavallisesti helmavaurioinen tms. paikkailua vaativa omppu 88-92 on maksanut 200-350e.
Tämä nyt on taas näitä että kaikki pitäisi saada ilmatteeksi-TH- kirjoitti:900e on kyllä iso kasa rahaa, jos sillä omegan mielii, niin sillon pitää olla erittäin asiallisessa kunnossa oleva auto. itse en tavallisesta 2.0 ompusta koskaan maksaisi tuollaisia hintoja, tavallisesti helmavaurioinen tms. paikkailua vaativa omppu 88-92 on maksanut 200-350e.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
www.nettiauto.com
Sieltä näkee vähän hintahaarukkaa ja on helpompi sitten sovittaa oma pyyntihinta sen mukaan.
Sieltä näkee vähän hintahaarukkaa ja on helpompi sitten sovittaa oma pyyntihinta sen mukaan.
Wilhelm kirjoitti:Kerroppa mulle mistä löytyy 250 000km ajettua omegaa parilla sadalla eurolla. Käyn heti ostamassa muutaman??-TH- kirjoitti:900e on kyllä iso kasa rahaa, jos sillä omegan mielii, niin sillon pitää olla erittäin asiallisessa kunnossa oleva auto. itse en tavallisesta 2.0 ompusta koskaan maksaisi tuollaisia hintoja, tavallisesti helmavaurioinen tms. paikkailua vaativa omppu 88-92 on maksanut 200-350e.
noniin, arvasinhan että jotkut ottaa nokkiinsa. tokihan omallaan saa pyytää vaikka kuun taivaalta.
minä en ole mikään välittäjä, eli en mainosta myytäviä ajokkeja kuin ehkä kaverin puolesta tms..... yleensä ostan huokeat ja muuten sopivat ryökyt itselleni
Niinpä. Kyllähän ruosteisia paskoja saa muutamalla sadalla. Mutta jos auto ei sattumalta olekaan sellainen, vaan hyvässä kunnossa oleva, niin miksi hitossa siitä pitäisi luopua sen paskimman hinnalla?-TH- kirjoitti:Wilhelm kirjoitti:Kerroppa mulle mistä löytyy 250 000km ajettua omegaa parilla sadalla eurolla. Käyn heti ostamassa muutaman??-TH- kirjoitti:900e on kyllä iso kasa rahaa, jos sillä omegan mielii, niin sillon pitää olla erittäin asiallisessa kunnossa oleva auto. itse en tavallisesta 2.0 ompusta koskaan maksaisi tuollaisia hintoja, tavallisesti helmavaurioinen tms. paikkailua vaativa omppu 88-92 on maksanut 200-350e.
noniin, arvasinhan että jotkut ottaa nokkiinsa. tokihan omallaan saa pyytää vaikka kuun taivaalta.
minä en ole mikään välittäjä, eli en mainosta myytäviä ajokkeja kuin ehkä kaverin puolesta tms..... yleensä ostan huokeat ja muuten sopivat ryökyt itselleni
Edelleen olen kovasti sitä mieltä että jos Omega on tosissaan kunnossa, niin siitä ei välttämättä kannata alle 1000:lla eurolla kauppakirjaa tehdä..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

ei tainu poijat huomata, että kirjoituksissani mainitsin helmavammautuineista tms. paikkausta vaativista korjauksista....eli ei helmiä, mutta kuitenkin elvytettävissä olevia.
pointti oli lähinnä siinä että ostaja osaisi etsiä ne lahopaikat noistakin "ruostettomista" omegoista, harvemmin ne on ruostettomiksi paljastuneet.
pointti oli lähinnä siinä että ostaja osaisi etsiä ne lahopaikat noistakin "ruostettomista" omegoista, harvemmin ne on ruostettomiksi paljastuneet.