Mistä maskiverkkoa?
Mistä maskiverkkoa?
Olen kierrellyt noita varaosaliikkeitä ja yrittänyt löytää sopivaa maskiverkkoa... Ainoa malli jota on ollut tarjolla on sellainen jossa on verkko tosi harvaa. Haluaisin hieman tiheämpää verkkoa. Mistä kannattaa ostaa verkkoa? Ajattelin olisiko jossain rautakaupassa sopivaa verkkoa tms..??? Mistä ostatte maskiverkkonne???
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
-
Tuninkiukko
- 'Admiral'

-
Osku
Rautakauposta kyllä saa halvalla tiheätä verkkoa. Onkohan se metallinen, taipuisa verkko nimeltään jotai ilmastointiverkkoa, tms?
Mulla oli just tuota ennen, mutta huomasin, että ei oo hyvä, just tuon taipuisuuden takia -> ei pysy suorana.
Tällä hetkellä minulla vaaleata muovista hyttysverkkoa, jota käytetään talojen tuuletusikkunoissakin.
Ja hyvin toimii, pitää kaikki ötökät poissa syyläristä ja on kaiken lisäksi tyylikkään näköistä. (siis tää on vaan minun mielipide)
Bilteman verkot on aika harva reikäisiä, siitähän tulee kaikki paska sisään!
Mulla oli just tuota ennen, mutta huomasin, että ei oo hyvä, just tuon taipuisuuden takia -> ei pysy suorana.
Tällä hetkellä minulla vaaleata muovista hyttysverkkoa, jota käytetään talojen tuuletusikkunoissakin.
Bilteman verkot on aika harva reikäisiä, siitähän tulee kaikki paska sisään!