Astra F, sisäilmanpuhallin toimii vain 4-asennossa.
- Vortexilla
- 'Kapitän'

Oisko muuten mahdollista että ois 2 eri mallia?JiiTee2 kirjoitti:Kytkimen vaihtoa varten ei tarvitse purkaa juuri mitään. Irroita nuppi siten että vedät katkaisijaa ulospäin (takalasinlämmitin päälle) että näet alla olevan kolon. Pienellä ruuvimeisselillä painat kielettä alaspäin ja vedät nupin irti. Seuraavaksi painat molemmilla sivuilla olevat kielekkeet sisäänpäin ja vedät katkaisijan irti. Siinähän se...Vortexilla kirjoitti: purkamaan joudut aika reilusti (koko keskikonsolin)
OT: jos päätät purkaa niin kannattaa vaihtaa lamput samalla ettei tartte vähän ajan päästä taas avata
Myös valojen vaihto käy ilman isompaa purkamista jos omaa näppärät sormet, sopivia työkaluja ja jonkin verran kärsivällisyyttä.![]()
![]()
Kokemusta on...
meinaan mulla ei kyllä omasta mielestä ainakaan mahtunu
Noniin eilen ronklattiin kytkintä, enkä tosiaan saanut muita nopeuksia toimimaan 4:n lisäksi. Napoja yhdisteltiin kovasti, mutta ei inahtanutkaan. Käytiin tänään hakemassa se esivastus ja askarrellaan sen kanssa illalla.
Kiitos purkuneuvoista. Saatiin se kytkin nätisti sieltä ulos. Sen nopeudensäätimen valokin oli palanut, joten se menee samalla vaihtoon.
Kiitos purkuneuvoista. Saatiin se kytkin nätisti sieltä ulos. Sen nopeudensäätimen valokin oli palanut, joten se menee samalla vaihtoon.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
En ehkä jaksanut lukea kaikkia viestejä mutta kuulostaa siltä vastus on menny. Minulla ei ole kokemuksia F Astrasta, mutta jos se on sukua e Kadetille niin vastus löytyy puhaltimen moottorin kyljestä. Pääsy moottoriin edellytti Kadetissa lasinpyyhkijöiden ja sen alla olevien muovien purkamista. Yläkautta sinne on mentävä. Itse vastuksen sai Motonetista n. 15€/kpl. rakenne oli niin kiinteä että piti katkoa johdot ja juottaa kiinni uusi vastus.
Juu saimme homman tehtyä tuossa illalla. Esivastuksen vaihdolla alkoi homma taas pelittämään.Rekord_70 kirjoitti:En ehkä jaksanut lukea kaikkia viestejä mutta kuulostaa siltä vastus on menny. Minulla ei ole kokemuksia F Astrasta, mutta jos se on sukua e Kadetille niin vastus löytyy puhaltimen moottorin kyljestä. Pääsy moottoriin edellytti Kadetissa lasinpyyhkijöiden ja sen alla olevien muovien purkamista. Yläkautta sinne on mentävä. Itse vastuksen sai Motonetista n. 15€/kpl. rakenne oli niin kiinteä että piti katkoa johdot ja juottaa kiinni uusi vastus.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.