vectra 2000 16v Siilinjärvellä...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
haruotsa
'Kadett'
'Kadett'

vectra 2000 16v Siilinjärvellä...

Viesti Kirjoittaja haruotsa »

Tossa linkki huutokaupan ilmotuksiin.

http://huuto.net/fi/showlist.php3?cat=% ... =C&order=L

Tietääkö joku tästä pirssistä mitään mikä on huutonetissä ollut jo kolme kertaa myynnissä mutta kukaan ei vaan tarjoa siitä mitään...ei sillä että se olisi mikään mun mieleen just ton näkösenä.

Mikähän on tämän auton tarina kn ei kerran myyjäkään ole vielä ainakaan mitään vastannut kun lähetin sähköpostia..

Tietääköhän joku tästä jotain...
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Mun vanha auto. Möin sen 2 vuotta sitten täältä Kangasalta Siilinjärvelle. Cossun kannella oli ja sisältäkin erittäin hyvässä kunnossa.

Viesti Kirjoittaja haruotsa »

osaatko kertoa autosta kuinka paljon ja sen kunnosta....ruosteet, silloset sjokilometrit..yms yms...
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Mun aikana siinä ei ollu mitään vikoja (tai ABS-jarrut ei tainu toimi tms). Myyntipäivänä asennettiin autoon -60mm G&M:n madallussarja, alapallot, ulommat raidepäät yms. Toimi kyllä todella mainiosti mun aikana, veto tallessa ja PA-kulutus kohtuullista, matkasa muistaakseni siinä 7l kieppeillä.. Soita ihmeessä ja kysy itse myyjältä lisää, ainakin ilmon mukaan siihen on uutta osaa lyöty kiinni mun ajoilta.

Ruostetilanteesta en osaa sanoa, sillä en ole autoa nähnyt kahteen vuoteen, mutta myyntihetkellä se ainakaan mikään mätä ollut!

Viesti Kirjoittaja Pistoolisankari »

soitto 020202 ja kysyt SJN-242 perusteella omistajaa ja soitat numeroon jonka sieltä saat ja kyselet autosta :)
ananias
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ananias »

Se auto on mulla myynnissä. Kyllä ne on kysellyt autosta mutta ilmaiseksi kun en ole antamassa sitä pois niin on vielä tallella. Auto ei ole tosiaankaan mikään rytö. Sieltä kangasalasta nimimerkki jamboylta ostanut. Kaikille olen mielestäni kyllä vastaillut kyselyihin. Soittele jos kiinnostaa 040-5620716
Vastaa Viestiin