Vectra B, pakoputkisto ja vetokoukku
Vectra B, pakoputkisto ja vetokoukku
Elikäs tipahti tänään reissun päätteeksi takapönttö maahan ja pitäis saada siisi uusi putkisto.
Meinasin esim tuota Marteliuksen rosterista mutta sopiiko se jos autossa on vetokoukku? Jossain putkistossa olen nähnyt lukevan ettei sopisi mutta en ainakaan nähnyt marteliuksen sivuilla moista tekstiä.
Onko jollain kokemuksia ko putkesta? Tulevaisuudessa olisi mahdollista myös pakosarjan vaihto. Merkkejä? Lexmaul? Muita?
Mitenkäs tuo kun toi martelius ei ole E hyväksytty vaikuttaa asioihin?
Meinasin esim tuota Marteliuksen rosterista mutta sopiiko se jos autossa on vetokoukku? Jossain putkistossa olen nähnyt lukevan ettei sopisi mutta en ainakaan nähnyt marteliuksen sivuilla moista tekstiä.
Onko jollain kokemuksia ko putkesta? Tulevaisuudessa olisi mahdollista myös pakosarjan vaihto. Merkkejä? Lexmaul? Muita?
Mitenkäs tuo kun toi martelius ei ole E hyväksytty vaikuttaa asioihin?
Completoksella myydään marteliusta ja siellä lukee ettei sovi vetokoukun kanssa: http://workspace3.smilehouse.com/worksp ... &pid=28648
Ei se merkki vaan ne asennukset...
Tuossa eilen kun ajelin takasin kotiin päin niin vääntö ainakin oli hukkunut johonkin. Huomasi hyvin reilussa 100kmh vauhdissa kun joutui kokoajan painamaan kaasua ja ajotietokoneen hetkellinen kulutus pyöri ~8 litran paikkeilla. Menomatkalla samassa vauhdissa päästiin alle 6 litraan.
Mites noi putkistot taitaa olla usein tuollaisia väännön tappajia? Näillä bensan hinnoilla saisi se vääntö olla parempi niin ei tarvitsisi koko ajan olla kaasupohjassa että liikkuu mihinkään.
Putkistoja mitä nyt oon katellut merkejä niin löytyis Martelius, Lexmaul, FK, Supersprint. Pitää vaan selvittää sopiiko niistä joku suoraan koukun kanssa jos ei niin sit pitää alkaa kikkailemaan.
Mites noi putkistot taitaa olla usein tuollaisia väännön tappajia? Näillä bensan hinnoilla saisi se vääntö olla parempi niin ei tarvitsisi koko ajan olla kaasupohjassa että liikkuu mihinkään.
Putkistoja mitä nyt oon katellut merkejä niin löytyis Martelius, Lexmaul, FK, Supersprint. Pitää vaan selvittää sopiiko niistä joku suoraan koukun kanssa jos ei niin sit pitää alkaa kikkailemaan.
Remukselta löytyy ainakin takavaimentaja, joka sopii koukun kanssa. www.konig.fi
Juu soitin Königille ja kyselin vähän millaisia putkia niiltä saa.
Löytyisi vetokoukun kanssa sopiva takapönttö sekä välivaimennin ja sen tilalle tuleva suora putki.
Takapönttö ja välivaimennin maksaisi noin 650 euroa ja suoran putken kanssa noin 100e vähemmän.
Aika kallista sanoisin. Mutta siinä olisi kyllä laatu varmasti kohdallaan.
Löytyisi vetokoukun kanssa sopiva takapönttö sekä välivaimennin ja sen tilalle tuleva suora putki.
Takapönttö ja välivaimennin maksaisi noin 650 euroa ja suoran putken kanssa noin 100e vähemmän.
Aika kallista sanoisin. Mutta siinä olisi kyllä laatu varmasti kohdallaan.
-
Insidepower
- 'Kadett'

Mulla on tuo Remuksen putki paikoillaan yhellä vaimentimella. Ihan kivat sävelet siinä on.Zere kirjoitti:Onko kellään autossa tuota Remuksen putkea?
Minkälainen ääni siinä on? Ei kai sellainen epämiellyttävä räminä.
Itse meinasin pistää kahdella vaimentimella olevan mallin ja siihen tulee hintaa reilut 650 euroa. Ei viitsisi ostaa ihan sikaa säkissä näillä tuloilla.
Itse teetin määttälällä kokkolassa rosterisen takavaimentimen. Sopii koukun kans ku tekivät autoon paikoilleen. käyttivät magna flowin vaimenninta ja ulostuloa, hintaa tuli tasan 300€. Ei viitsinyt panostaa ns. laatuvaimentimiin kun hinta olis vähintään tuplaantunut, eikä useimmilla merkeillä ole edes vetokoukun kans sopivaa mallia 
EDIT: simons olis kyllä sopinu, mutta se on tusinatuote
ja vielä ulostulo ruma(ei saa lyödä, simonsmiehet)
EDIT: simons olis kyllä sopinu, mutta se on tusinatuote